Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8303
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПушкар О. І.-
dc.contributor.authorКурбатова Ю. Л.-
dc.contributor.authorПушкарь А. И.-
dc.contributor.authorКурбатова Ю. Л.-
dc.contributor.authorPushkar O. I.-
dc.contributor.authorKurbatova Y. L.-
dc.date.accessioned2015-01-16T08:14:19Z-
dc.date.available2015-01-16T08:14:19Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПушкар О. І. Метод оцінювання цінності міжфірмових відносин у ланцюгах поставок на основі інструментарію теорії нечітких множин / О.І. Пушкар, Ю.Л. Курбатова // Економіка розвитку. - 2014. - №4. - С. 125-130en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8303-
dc.description.abstractПідкреслено, що важливим етапом процесу управління підприємствами, які взаємодіють у ланцюгах поставок, є оцінювання цінності міжфірмових відносин. Основну увагу спрямовано на обґрунтування прийняття управлінських рішень щодо вибору найкращого партнера та оцінювання цінності міжфірмових відносин в умовах використання нечіткої інформації. Запропоновано метод оцінювання цінності міжфірмових відносин у ланцюгах поставок на основі інструментарію теорії нечітких множин для здійснення кількісного та якісного оцінювання непараметричної інформації, що дозволило перевести лінгвістичні оцінки експертів в числові. Визначено систему показників для оцінювання цінності міжфірмових відносин, яка враховує кількісні та якісні аспекти партнерства. На основі моделі адитивної згортки було здійснено інтегральне оцінювання цінності міжфірмових відносин з партнером.en_US
dc.description.abstractПодчеркнуто, что важным этапом процесса управления предприятиями, которые взаимодействуют в цепях поставок, является оценка ценности межфирменных отношений. Основное внимание направлено на обоснование принятия управленческих решений относительно выбора наилучшего партнера и оценки ценности межфирменных взаимоотношений в условиях использования нечеткой информации. Предложен метод оценки ценности межфирменных отношений в цепях поставок на основе инструментария теории нечетких множеств для осуществления количественного и качественного оценивания непараметрической информации, что позволило перевести лингвистические оценки экспертов в числовые. Определена система показателей для оценки ценности межфирменных взаимоотношений, учитывающая количественные и качественные аспекты партнерства. На основе модели аддитивной свертки была осуществлена интегральная оценка ценности межфирменных отношений с партнером.en_US
dc.description.abstractThe assessment of the value of interfirm relations is found to be an important step in the process of management of enterprises integrated in supply chains. The focus is on the substantiation of managerial decision-making regarding the selection of the best partner and assessment of the value of interfirm relations under the conditions of the use of fuzzy information. A method has been proposed for the assessment of the value of interfirm relations in supply chains on the basis of the toolkit of the theory of fuzzy sets for qualitative and quantitative evaluation of non-parametric information which made it possible to transfer the linguistic evaluation of experts into the numerical one. A system of indicators has been identified for the assessment of the value of interfirm relations, taking into account quantitative and qualitative aspects of partnership. An integrated assessment of the value of interfirm relationship with a partner has been made based on the additive convolution model.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectміжфірмові відносиниen_US
dc.subjectланцюг поставокen_US
dc.subjectтеорія нечітких множинen_US
dc.subjectлінгвістичні змінніen_US
dc.subjectоцінювання цінності міжфірмових відносинen_US
dc.subjectмежфирменные отношенияen_US
dc.subjectцепь поставокen_US
dc.subjectтеория нечетких множествen_US
dc.subjectлингвистические переменныеen_US
dc.subjectоценка ценности межфирменных отношенийen_US
dc.subjectinterfirm relationsen_US
dc.subjectsupply chainen_US
dc.subjectfuzzy sets theoryen_US
dc.subjectlinguistic variablesen_US
dc.subjectevaluation of interfirm relationsen_US
dc.titleМетод оцінювання цінності міжфірмових відносин у ланцюгах поставок на основі інструментарію теорії нечітких множинen_US
dc.title.alternativeМЕТОД ОЦЕНКИ ЦЕННОСТИ МЕЖФИРМЕННЫХ ОТНОШЕНИЙ В ЦЕПЯХ ПОСТАВОК НА ОСНОВЕ ИНСТРУМЕНТАРИЯ ТЕОРИИ НЕЧЕТКИХ МНОЖЕСТВen_US
dc.title.alternativeTHE METHOD OF EVALUATION OF INTERFIRM RELATIONS IN SUPPLY CHAINS ON THE BASIS OF THE THEORY OF FUZZY SETS TOOLSen_US
dc.subject.udc658.015.3en_US
Располагается в коллекциях:Статті (КСіТ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.