Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8382
Название: ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТОРГІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕТОДУ SWOT-АНАЛІЗУ
Авторы: Борисенко С. С.
Ключевые слова: стратегічний аналіз
стратегія організації
SWOT-аналіз
можливості
загрози
сильні сторони
слабкі сторони
Дата публикации: 2014
Издательство: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: Борисенко С.С. Формування фінансової стратегії торгівельної галузі за допомогою методу SWOT-аналізу / Управління розвитком. - 2014. - №14. - С. 12 - 14
Краткий осмотр (реферат): Проведено дослідження стратегічного аналізу торгівельного підприємства за допомогою методу SWOT-аналізу. Здійснено оцінювання внутрішніх та зовнішніх чинників, які впливають на розвиток підприємства. Проаналізовано переваги та недоліки застосування SWOT-аналізу в сучасних умовах функціонування підприємства.
Проведено исследование стратегического анализа торгового предприятия с помощью метода SWOT-анализа. Осуществлено оценивание внутренних и внешних факторов, влияющих на развитие предприятия. Проанализированы преимущества и недостатки при¬менения SWOT-анализа в современных условиях функционирования предприятия.
A study of the strategic analysis of a commercial company was conducted based on the method of SWOT-analysis. The internal and external factors that influence the development of enterprises were evaluated. Advantages and disadvantages of of SWOT-analysis under the current operating conditions are discussed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8382
Располагается в коллекциях:№ 14



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.