Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8478
Title: SIGNIFICANCE OF THE MARKETING PLANNING PROCESS
Authors: Titova, M.
Keywords: marketing planning
formal strategic planning
stages of marketing plan formation
management
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Titova M. SIGNIFICANCE OF THE MARKETING PLANNING PROCESS / M. Titova // Управління розвитком. - 2014. - №15. - С. 51-52
Abstract: The advantages of the marketing plan in modern competition, the essence of the marketing planning process and its stages have been considered. Specific characteristics of strategic planning in a dynamic environment have been selected.
Розглянуто переваги маркетингового плану в умовах сучасної конкуренції, сутність процесу маркетингового планування та його етапи. Виокремлено специфічні особливості стратегічного планування у динамічному середовищі
Рассмотрены преимущества маркетингового плана в условиях современной конкуренции, сущность процесса маркетингового планирования и его этапы. Выделены специфические особенности стратегического планирования в динамической среде.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8478
Appears in Collections:№ 15

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Titova M. SIGNIFICANCE OF THE MARKETING PLANNING PROCESS.pdf239,09 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.