Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8522
Title: Удосконалення товарної інноваційної політики підприємства
Other Titles: Совершенствование товарной инновационной политики предприятия
Improving commodity innovative policy of the company
Authors: Карасьов О. А.
Карасев А. А.
Karasov O.
Keywords: товарна інноваційна політика
маркетинг
інновації
прогнозування збуту
товарная инновационная политика
инновации
прогнозирование сбыта
commodity innovative policy
marketing
innovation
sales forecasting
Issue Date: 2015
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Карасьов О.А. Удосконалення товарної інноваційної політики підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03060102 «Менеджмент інноваційної діяльності» / О.А. Карасьов. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015.
Abstract: В роботі були розглянуті характеристика, техніко-економічні показники ТОВ «Арюна», товарна номенклатура підприємства та її характеристика, був проведений аналіз ефективності товарної номенклатури, проведений аналіз ступеня відповідності товарної номенклатури підприємства потребам ринку, побудований ринковий профіль товарних ліній, розроблені заходи щодо модифікації товарної номенклатури і товарних ліній, розроблена система заходів щодо товарної марки і бренда, розрахована ефективність запропонованих заходів.
в работе были рассмотрены характеристика, технико-экономические показатели ООО «Арюна», товарная номенклатура предприятия и ее характеристика, был проведен анализ эффективности товарной номенклатуры, проведен анализ степени соответствия товарной номенклатуры предприятия потребностям рынка, построенный рыночный профиль товарных линий, разработаны мероприятия по модификации товарной номенклатуры и товарных линий, разработана система мероприятий по товарной марки и бренда, рассчитана эффективность предложенных мер.
We examined characteristics, technical and economic parameters LLC "Aryuna" commodity nomenclature of the enterprise and its characteristics, we analyzed the efficiency of commodity classification, the analysis of the extent to commodity classification needs of the enterprise market, market profile based product lines developed measures to modification of the commodity classification and product lines developed system of measures for trademark and brand, designed the effectiveness of the proposed measures..
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8522
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2015р. (МЛЕ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.