Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9191
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОнегіна К. Д.-
dc.contributor.authorОнегина Е. Д.-
dc.contributor.authorOneginа K.-
dc.date.accessioned2015-03-31T08:31:12Z-
dc.date.available2015-03-31T08:31:12Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationОнегіна К.Д. Організація міжнародної маркетингової діяльності підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / К.Д. Онегіна. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9191-
dc.description.abstractУ магістерській роботі досліджено організацію міжнародної маркетингової діяльності підприємства на прикладі ПАТ ТМ «Зміївської овочевої фабрики». У ході роботи досліджено концепцію та методологію міжнародного маркетингу, проведено аналіз та оцінку фінансово - господарського стану «Зміївської овочевої фабрики», виявлено причини збитковості підприємства. За результатом аналізу запропоновано експорт продукції «Зміївської овочевої фабрики» у Німеччину, розроблено повний комплекс маркетинг-міксу для реалізації продукції підприємства на закордонному ринку.en_US
dc.description.abstractВ магистерской работе исследована организация международной маркетинговой деятельности предприятия на примере ООО ТМ «Змиевской овощной фабрики». В ходе работы исследовано концепцию и методологию международного маркетинга, проведен анализ и оценка финансово - хозяйственного состояния «Змиевской овощной фабрики», выявлены причины убыточности предприятия. По результатам анализа предложено экспорт продукции «Змиевской овощной фабрики» в Германию, разработан полный комплекс маркетинг-микса для реализации продукции предприятия на зарубежном рынке.en_US
dc.description.abstractIn the master's work is examined the organization of international marketing on a base of Co.Ltd TM "Zmiyiv vegetable factory". Is considered the concept and the methodology of international marketing, made the evaluation of the financial state Co.Ltd "Zmiyiv vegetable factory", are identified causes of the financial losses. As a result of the research, is proposed export of products in Germany, is developed the concept of marketing – mix for performance of Co.Ltd "Zmiyiv vegetable factory" in international market.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectміжнародна маркетингова діяльністьen_US
dc.subjectмаркетинг-міксen_US
dc.subjectпросуванняen_US
dc.subjectаналіз зовнішніх ринківen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectмеждународная маркетинговая деятельностьen_US
dc.subjectмаркетинг-миксen_US
dc.subjectпродвижениеen_US
dc.subjectанализ внешних рынковen_US
dc.subjectкомплекс маркетингаen_US
dc.subjectмаркетинговая стратегияen_US
dc.subjectinternational marketingen_US
dc.subjectmarketing – mixen_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.subjectinternational market analysisen_US
dc.subjectcombined marketingen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.titleОрганізація міжнародної маркетингової діяльності підприємстваen_US
dc.title.alternativeОрганизация международной маркетинговой деятельности предприятияen_US
dc.title.alternativeThe organization of the international marketing activities of the enterpriseen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2015 р. (МЕМ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.