Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9250
Название: Удосконалення асортиментної політики як фактора міжнародної конкурентоспроможності підприємства
Другие названия: Совершенствование ассортиментной политики как фактора международной конкурентоспособности предприятия
Improving the assortment policy as a factor in the international competitiveness of enterprises
Авторы: Вензик Ю. О.
Venzik Y.O
Ключевые слова: міжнародна конкурентоспроможність
асортиментна політика
підприємство
международная конкурентоспособность
ассортиментная политика
предприятие
international competitiveness
assortment policy
enterprise
Дата публикации: 2015
Издательство: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: Вензик Ю.О. Удосконалення асортиментної політики як фактора міжнародної конкурентоспроможності підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / Ю.О. Вензик. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015.
Краткий осмотр (реферат): У даній роботі розглядаються проблеми, з якими зіштовхуються підприємства при виході на зовнішній ринок, зокрема формування конкурентоспроможного асортименту. Досліджуються фактори, котрі впливають на вибір асортиментної політики на зовнішньому ринку на прикладі ПАТ «Південькабель». Метою даної роботи є формування асортиментної політики як фактора міжнародної конкурентоспроможності підприємства. Основним напрямком дослідження є виявлення проблем функціонування підприємств на зарубіжному ринку та пошук їх вирішення.
В данной работе рассматриваются проблемы, с которыми сталкиваются предприятия при выходе на внешний рынок, в частности формирование конкурентоспособного ассортимента. Исследуются факторы, которые влияют на выбор ассортиментной политики на внешнем рынке на примере ОАО «Южкабель». Целью данной работы является формирование ассортиментной политики как фактора международной конкурентоспособности предприятия. Основным направлением исследования является выявление проблем функционирования предприятий на зарубежном рынке и поиск их решения.
This work considers the problems faced by enterprises during entering foreign markets, especially the formation of a competitive range of goods. The factors that influence on the choosing of assortment policy on the international market in the case of OJSC «Pivdenkabel» are being investigating. The purpose of this work is developing a competitive assortment policy as a factor of international competitiveness. The main direction of this research is detection the problems of the companies in foreign markets and finding their solution.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9250
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2015 р. (МЕМ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.