Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9366
Назва: THE NAZI GERMANY AND SOVIET PROPAGANDA POSTERS IN THE PERIOD OF THE BEGINNING OF THE SECOND WORLD WAR (1939 – 1941)
Автори: M. Gizzatullina
Теми: totalitarian system
propaganda
the Second World War
the Soviet regime
the Nazi regime
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: M. Gizzatullina THE NAZI GERMANY AND SOVIET PROPAGANDA POSTERS IN THE PERIOD OF THE BEGINNING OF THE SECOND WORLD WAR (1939 – 1941) / M. Gizzatullina // Управління розвитком. - 2014. - №13. - С. 158-160
Короткий огляд (реферат): The question risen by modern historians is considered: how the society, with the help of propaganda, was manipulated by the totalitarian regimes. The propaganda is noted to become especially influencing during the first years of the Second World War (1939 – 1941).
Розглянуто питання, яке порушують історики сьогодні – як за допомогою агітаційних плакатів тоталітарні режими маніпулювали суспільством. Підкреслено, що особливої потужності ця пропаганда почала набувати у 1939 – 1941 роках (на першому етапі Другої світової війни)
Рассмотрен вопрос, который поднимают историки сегодня – как тоталитарные режимы манипулировали обществом с помощью агитационных плакатов. Подчеркнуто, что особенно сильно эта агитация начала проявляться в 1939 – 1941 годах (на первом этапе Второй мировой войны)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9366
Розташовується у зібраннях:№ 13

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
G. Nassreddin, J. Anis Stakeholder theory, corporate governance, and cognitive mapping techniques.pdf651,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.