Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/944
Название: Єдина технологія прийому громадян як спосіб підвищення якості надання адміністративних послуг
Авторы: Муліка Л. П.
Ключевые слова: технологія прийому громадян
приймальня
якість надання адміністративних послуг
сфера соціального забезпечення
Дата публикации: 2012
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Муліка Л. П. Єдина технологія прийому громадян як спосіб підвищення якості надання адміністративних послуг / Л. П. Муліка // Управління розвитком. – 2012. - №8. – С. 16 - 17
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто технологію прийому громадян у сфері надання держаних соціальних допомог та компенсацій як способу підвищення якості надання адміністративних послуг
The technology of reception of citizens in the sphere of public provision, as a way of improving the quality of administrative services was considered
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/944
Располагается в коллекциях:№8



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.