Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9445
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМельников О. О.-
dc.contributor.authorМельников О. А.-
dc.contributor.authorMelnykov O. O.-
dc.date.accessioned2015-04-21T06:57:34Z-
dc.date.available2015-04-21T06:57:34Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМельников О.О. Організація міжнародної маркетингової діяльності підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / О.О. Мельников. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9445-
dc.description.abstractМетою даної роботи э обґрунтуванні і методологічній розробці основних теоретичних принципів і практичних рекомендацій щодо удосконалювання організації міжнародної маркетингової діяльності на підприємстві. Об’єктом дослідження є міжнародна маркетингова діяльність досліджуваного підприємства. Предметом дослідження є аспекти організації міжнародної маркетингової діяльності на підприємстві ПАТ «Південкабель».en_US
dc.description.abstractЦелью данной работы является обоснование и методологическая и разработка основных теоретических принципов и практических рекомендаций по совершенствованию организации международной маркетинговой деятельности на предприятии. Объектом исследования является международная маркетинговая деятельность исследуемого предприятия. Предметом исследования являются аспекты организации международной маркетинговой деятельности на предприятии ОАО «Южкабель».en_US
dc.description.abstractThe aim of this work is to study and development of basic methodological and theoretical principles and practical recommendations to improve the organization of international marketing at the company. The object of study is the international marketing system of the investigated companies. The subject of research are aspects of the organization of international marketing activity of the «Yuzhkabel» company.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectміжнародний маркетингen_US
dc.subjectекспортний маркетингen_US
dc.subjectміжнародний ринокen_US
dc.subjectSWOT-аналізen_US
dc.subjectорганізація маркетингуen_US
dc.subjectмеждународный маркетингen_US
dc.subjectэкспортный маркетингen_US
dc.subjectмеждународный рынокen_US
dc.subjectSWOT-анализen_US
dc.subjectорганизация маркетингаen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectinternational marketingen_US
dc.subjectexport marketingen_US
dc.subjectinternational marketen_US
dc.subjectSWOT-analysisen_US
dc.subjectmarketing organizationen_US
dc.titleОрганізація міжнародної маркетингової діяльності підприємстваen_US
dc.title.alternativeОрганизация международной маркетинговой деятельности предприятияen_US
dc.title.alternativeOrganization of international marketing of the companyen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2015 р. (МЕМ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.