Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9491
Title: Побудова та аналіз бізнес-моделі IT-проекту «Багатокористувацька онлайн гра»
Other Titles: Построение и анализ бизнес-модели IT-проекта «Многопользовательская онлайн игра»
Construction and analysis of business model IT-project «Multiplayer online game»
Authors: Гребінник М. Ю.
Гребенник М. Ю.
Hrebinnyk M. Y.
Keywords: монетизація
ігрова аудиторія
організація
інвестиції
монетизация
игровая аудитория
организация
инвестиции
monetization
playing audience
organization
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Гребінник М. Ю. Побудова та аналіз бізнес-моделі IT-проекту «Багатокористувацька онлайн гра» : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.05010101 «Інформаційні управляючі системи та технології» / М. Ю. Гребінник.– Х.: ХНЕУ, 2013.
Abstract: Мета дослідження – побудова та аналіз багатофакторної моделі організації бізнесу багатокористувацьких онлайн-ігор. Модель призначена для впровадження багатокористувацьких онлайн-ігор та отримання прибутку і припливу ігрової аудиторії в умовах сучасного IT-ринку. Метод проектування – отримання та аналіз інформації з профільних джерел, ії аналіз методами статистики, а також узагальнення досягнень світової практики з розробки та впровадження діючих бізнес-моделей багатокористувацьких онлайн-ігор
Цель исследования - построение и анализ многофакторной модели организации бизнеса многопользовательских онлайн-игр. Модель предназначена для внедрения многопользовательских онлайн-игр и получения прибыли и притока игровой аудитории в условиях современного IT-рынка. Метод проектирования - получение и анализ информации из профильных источников, ее анализ методами статистики, а также обобщение достижений мировой практики по разработке и внедрению действующих бизнес-моделей многопользовательских онлайн-игр
The purpose of the study – a construction and analysis of multivariable model of business organization of massively multiplayer online role-playing games, which is intended for introduction and receipt of income in the conditions of the modern IT market, and also construction of game process which will stipulate the influx of playing audience. The method of design – a receipt and analysis of information on type sources, and also generalization of achievements of world practice on development and introduction of operating biznes-models of massively multiplayer online role-playing games
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9491
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2013 р. (ІС)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гребінник М.Ю.pdf131,01 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.