Поиск


Текущие фильтры:



Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 25.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Ідентифікація причинно-наслідкових зв’язків відновлення маркетингової діяльності у період повоєнного відновлення економіки УкраїниБєлікова Н. В.
2023Підвищення конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств в умовах трансформації земельних відносин в УкраїніБлагун І. І.; Гриневич Л. В.
2023Маркетинговий підхід у дослідженні привабливості ринку землі в УкраїніБлагун І. І.; Гриневич Л. В.
2023Проблеми та перспективи відновлення маркетингової діяльності підприємств Харківської області в умовах воєнного періодуГриневич Л. В.; Бєлікова Н. В.
2023Сучасні напрями розвитку Інтернет-маркетингу в УкраїніРодіонов С. О.
2023Використання цифрового маркетингу для розвитку туристичної сфери в умовах сучасних викликівКуруджи Ю. В.; Холодний Г. О.; Холодна Ю. Є.
2023Напрями відновлення маркетингової діяльності та трансформації моделей поведінки споживачів у повоєнному періоді: проблеми врахування регіонального аспектуГриневич Л. В.; Бєлікова Н. В.
2023Інструменти digital-маркетингу в період війни: основні напрями та головні сервісиНебилиця О. А.
2023Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівняНебилиця О. А.
2023Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Логістика» першого (бакалаврського) рівняНебилиця О. А.