Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1161-1170 из 2430.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2010Социальная ответственность бизнеса как следствие государственного регулирования экономикиНагаивская Д. Ю.; Нагаївська Д. Ю.; Nagaivska D. Y.
2012Факторная модель формирования имиджа предприятия в условиях реализации стратегии выхода на новые зарубежные рынкиНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.
2015Система взаємодії суб’єктів соціальної відповідальності бізнесуНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.
2015Рівні реалізації соціальної відповідальності бізнесу та його маркетингової діяльностіНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.
2011Удосконалення нормативно-правової бази як основа розвитку соціально відповідального маркетингу в УкраїніНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.
2007Методика рейтингової оцінки інвестиційної привабливості промислових підприємств.Нечипорук О. В.; Нечипорук А. В.; Nechyporuk O. V.
2005Фондовий ринок як важливий фактор інвестуванняНечипорук О. В.; Нечипорук А. В.; Nechyporuk O. V.
2011Управління інвестиційною діяльністю підприємств-емітентів на ринку цінних паперівНечипорук О. В.; Нечипорук А. В.; Nechyporuk O. V.
2005Розвиток прозорості фондового ринку як потенційна можливість сприяння привабливості інвестиційного клімату.Нечипорук О. В.; Нечипорук А. В.; Nechyporuk O. V.
2010Вплив фондових індексів на ринок цінних паперівНечипорук О. В.; Нечипорук А. В.; Nechyporuk O. V.