Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 181-190 зі 2426 (час пошуку: 0.008 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Використання соціальних мереж для удосконалення системи внутрішнього маркетингу підприємстваАлдохіна Н. І.; Комаріст О. І.; Алдохина Н. И.; Комарист Е. И.; Aldokhina N. I.; Komarist O. I.
2017Збалансована система показників як важливий елемент ефективного управління бізнес-процесамиШишмарьова Л. О.; Шишмарева Л. О.; Shyshmarova L. O.
2017Аналіз показників оцінювання інноваційного розвитку підприємстваПлєханова Т. Є.; Плеханова Т. Е.; Pliekhanova T. Ye.
2017Основні аспекти розробки стратегії маркетингу сучасного підприємстваШишмарьова Л. О.; Шишмарева Л. О.; Shyshmarova L. O.
2016Формування й розвиток трендів структурної динаміки економіки регіонів України в процесі реалізації реформБєлікова Н. В.; Беликова Н. В.; Bielikova N. V.
2017Особливості управління підприємством в сучасних умовахСорокіна А. С.; Сорокина А. С.; Sorokina A. S.
2017Основи прийняття управлінських рішень щодо розвитку підприємстваСлюсарєва Л. А.; Слюсарева Л. А.; Sliusarieva L. A.
2017Trust at the workplace: experience of Ukrainian It-companiesSalun M. M.; Dominic Mcloughlin; Zaslavska K. A.; Салун М. М.; Домінік Маклафлін; Заславська К. А.; Салун М. Н.; Доминик Маклафлин; Заславская Е. А.
2016Партнерські відносини підприємств в машинобудівній галузіУс М. І.; Ус М. И.; Us M.
2017Особливості видів планування діяльності підприємства у сучасних умовахШишмарьова Л. О.; Шишмарева Л. О.; Shyshmarova L. O.