Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2261-2270 зі 3533 (час пошуку: 0.007 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Методи виявлення фейкових новин у соціальних мережахПросяник О. П.; Головня С. Г.
2018Організаційно-економічне забезпечення управління інноваціями та інноваційною працеюЧерноіванова Г. С.
2021Маркетинг взаємовідносин з партнерами : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняЛисиця Н. М.
2021Маркетингові дослідження : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2023Теорія та практика медійного дискурсу: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівняПросяник О. П.
2023Теорія та практика медійного дискурсу: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівняПросяник О. П.
2021Комерційна логістика: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Логістика» першого (бакалаврського) рівняАвраменко О. В.
2023Семіотика медіатексту в контексті семантики культури: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівняПросяник О. П.
2023Disclosure of the main concepts in the formation of competitive strategies of industrial enterprises in the conditions of the experience economyIastremska O.
2021Management . Guidelines to practical tasks for Bachelor's (first) degree students of speciality 073 "Management"Myronova O. M.; Tysiachna Y.; Pererva I. M.; Barkova K.