Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2261-2270 зі 3531 (час пошуку: 0.007 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Масштабування бізнесу - як один із напрямків стратегії розвитку підприємстваКінас І. О.; Вядрова Н. Г.
2024Використання штучного інтелекту у журналістиціТерещенко А. Є.
2024Концепція емоційного лідерства в менеджментіКінас І. О.; Кривобок К. В.
2024Соціальний маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняХолодний Г. О.
2023Сучасні маркетингові інструменти та інтернет-технології в процесі просування продукції підприємстваУс М.; Легка А.
2024Маркетингова товарна політика сучасного підприємстваМєщенко Н. О.; Ус М. І.
2023Важливість аналітичного інструментарію та комунікацій в сучасному маркетингуУс М. І.
2023Проблеми тренд-форкастингу у сфері модиСаричева К.; Ус М.
2024Дизайн мислення у викладанні менеджменту та підприємництваКанова О. А.; Кривобок К. В.; Заславський С. Є.
2024Документальне кіно як засіб стратегічного впливу під час війниЄрошенко О. Ю.