Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2331-2340 зі 3551 (час пошуку: 0.029 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019HE reforms in Ukraine: challenges and possibilitiesSalun M. N.; Zaslavska К. A.; Салун М. М.; Заславська К. А.; Салун М. Н.; Заславская Е. А.
2018Управління потенціалом підприємства : методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) рівняКоюда В. О.; Костіна О. М.; Коюда В. А.; Костина О. Н.; Koiuda V. O.; Kostina O. M.
2018The substantiation of the necessary to observe the social justice in the course of reforming the territorial structure of UkraineKrasnonosova O. M.; Mykhailenko D. G.; Красноносова О. М.; Михайленко Д. Г.; Красноносова Е. Н.
2019Особливості адаптивного управління підприємством у нестабільному середовищіКанова О. А.; Кривобок К. В.; Кривобок Е. В.; Канова А. А.; Krivobok K. V.; Kanova O. A.
2019Огляд сучасних підходів до оцінки якості цільових програм в УкраїніКанова О. А.; Канова А. А.; Kanova O. A.
2019Подієвий маркетинг як інструмент підвищення лояльності споживачівКінас І. О.; Кинас И. А.; Kinas I. O.
2018Особливості використання інструментів Event- маркетингу в сучасних умовах господарюванняКінас І. О.; Кинас И. А.; Kinas I. O.
2022Аналіз методичних підходів до оцінки культури персоналу компаніїЦзяньпін М.
2022Development of Marketing of Educational Services Based on Application of Netiquette Principles in Distance LearningLysytsia N.; Byelikova Yu.
2022Детермінанти компетентної організаціїГрузіна І. А.