Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 301-310 зі 2426 (час пошуку: 0.006 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Modern problems of the branding: basic concepts, essenceMaistrenko O. V.; Майстренко О. В.
2019Decline and current situation of Panasonic, a Japanese electronics companyHiguchi T.; Хігучі Т.; Хигучи Т.
2018Маркетинг інновацій: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняМартиненко М. В.; Мажник Л. О.; Мажник Л. А.; Martynenko M. V.; Mazhnyk L. O.
2018Management of small business: syllabus for students of all specialties of the first (bachelor's) levelZaslavska K.; Заславська К. А.; Заславская Е. А.
2018Time-management: syllabus for students of all specialties of the first (bachelor's) levelZaslavska K.; Заславська К. А.; Заславская Е. А.
2019Марочний капітал у структурі маркетингових інтелектуальних активів підприємстваПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2018Управління іміджем підприємства: робоча програма для студентів всіх спеціальностей другого (магістерського) рівняПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2018Корпоративне управління: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня усіх форм навчанняВелика О. Ю.; Великая Е. Ю.; Velyka O. Y.
2018Бренд-менеджмент: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняМартиненко М. В.; Martynenko M. V.
2018Brand management: syllabus for students of all specialties the second (master’s) levelMartynenko M. V.; Мартиненко М. В.