Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Поиск
Поиск:
Весь архив электронных ресурсов
Факультет менеджменту і маркетингу
Кафедра маркетингу
Кафедра менеджменту та бізнесу
Кафедра менеджменту, логістики та інновацій
запрос
Текущие фильтры:
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Начать новый поиск
Добавить фильтры:
Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Результаты 1-10 из 35.
назад
1
2
3
4
дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2017
Відмінності та розбіжності щодо пацієнта, споживача, клієнта медичних послуг.
Пасько М. І.
;
Пасько М. И.
;
Pasko M. I.
2020
Сучасні маркетингові методи просування продукції вітчизняних підприємств-виробників
Рожко В. І.
2014
Робоча програма навчальної дисципліни "Економіка підприємств охорони здоров'я" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" усіх форм навчання
Птащенко О. В.
;
Птащенко Е. В.
;
Ptashchenko O. V.
2020
Стратегічний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня
Рожко В. І.
2020
Підвищення ефективності логісичних процесів за рахунок вдосконалення комунікативної політики підприємства
Сігаєва Т. Є.
;
Остріков В. О.
2020
Управління каналами розподілу та збуту. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Рожко В. І.
2019
Управління каналами розподілу та збуту: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Рожко В. І.
2019
Поведінка споживача: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Іванова О. Ю.
2019
Маркетинг інновацій. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Мартиненко М. В.
;
Сігаєва Т. Є.
2016
Сутність та визначення економіки вражень на сучасному етапі розвитку економіки України
Боярська М. О.
;
Боярская М. А.
;
Boiarska M. O.
Просмотр
Автор
12
Небилиця О. А.
5
Пасько М. І.
5
Рожко В. І.
2
Ptashchenko O. V.
2
Rudenko H. R.
2
Птащенко Е. В.
2
Птащенко О. В.
2
Руденко А. Р.
2
Руденко Г. Р.
2
Сігаєва Т. Є.
.
дальше >
Тема
21
маркетинг
17
товар
14
збут
13
ціна
10
ринок
8
задоволення
8
комунікація
7
потребитель
6
consumer
6
просування
.
дальше >
по дате выпуска
9
2022
7
2023
5
2014
4
2019
4
2020
3
2024
1
2016
1
2017
1
2021
Has File(s)
35
true