Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 81-90 из 98.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Особливості економічного стимулювання топ-менеджерів підприємствТутова А. С.
2019Економічне стимулювання топ-менеджерів як основа ефективного розвитку підприємстваТутова А. С.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Ризик-менеджмент" для студентів спеціальності 8.18010016 "Бізнес-адміністрування" всіх форм навчанняБлизнюк Т. П.; Майстренко О. В.; Кривобок К. В.; Немашкало К. Р.; Близнюк Т. П.; Майстренко О. В.; Кривобок Е. В.; Немашкало К. Р.; Blyznyuk T. P.; Maistrenko O. V.; Krivobok K. V.; Nemashkalo K. R.
2014Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "МАРКЕТИНГ" для иностранных студентов направления подготовки 6.030601 "Менеджмент" дневной формы обученияТімонін О. М.; Небилиця О. А.; Тимонин А. М.; Небылица Е. А.; Timonin O. M.; Nebylitsia О. А.
2015Якість трудового життя: оцінювання та підвищенняЯстремська О. М.; Стаматін О. В.; Ястремська О. О.
2015Методичний підхід до визначення економічної ефективності інвестиційних проектівСігаєва Т. Є.; Сигаева Т. Е.; Sigaieva T. E.
2011Інформаційні ресурси, як складових інформаційної сфери підприємстваСорокіна А. С.; Сорокина А. С.; Sorokina A. S.
2017Основні концепції маркетингової діяльностіРазінькова М. Ю.; Разинькова М. Ю.; Razinkova M. Y.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Економіка машинобудівної галузі" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" усіх форм навчанняПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O. V.
2015Робоча програма навчальної дисципліни "Інвестування" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняОрлов П. А.; Рубан В. В.; Орлов П. А.; Рубан В. В.; Orlov P. A.; Ruban V. V.