Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1981-1990 из 2333.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Використання цифрового маркетингу для розвитку туристичної сфери в умовах сучасних викликівКуруджи Ю. В.; Холодний Г. О.; Холодна Ю. Є.
2023Напрями відновлення маркетингової діяльності та трансформації моделей поведінки споживачів у повоєнному періоді: проблеми врахування регіонального аспектуГриневич Л. В.; Бєлікова Н. В.
2023Сучасні тенденції розвитку EDTECH компаній та їх вплив на формування маркетингової стратегії у сфері освітніх технологійБаталічева Н. О.; Козлова І. М.
2023Disclosure of the main concepts in the formation of competitive strategies of industrial enterprises in the conditions of the experience economyIastremska O.
2022Production and service management: syllabus of the educational discipline for students of all specialties of the first (bachelors) levelSigaieva T.
2022Теоретичні положення дослідження та розпізнавання «пасток відсталості» в економіці країниБєлікова Н. В.
2018Маркетинг партнерських відносин в системі освітніх послугПритиченко Т. І.; Ус М. І.; Притыченко Т. И.; Ус М. И.; Pritychenko T. I.; Us M. I.
2018Інфраструктура товарного ринку, товарознавство : робоча програма для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівняСисоєв В. В.; Мельникова К. В.; Сысоев В. В.; Мельникова Е. В.; Sysoiev V. V.; Melnikova K. V.
2018Економіка підприємства : методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняОрлов П. А.; Рожко В. І.; Орлов П. А.; Рожко В. И.; Orlov P. A.; Rozhko V. I.
2020What does Generation Z expect from their future leaders?Zehetner D.; Lepeyko T.; Zehetner A.