Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 56.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Удосконалення політики просування підприємства на основі інструментарію інтернет-маркетингуБезсмертна К. Р.
2020Формування соціально-відповідального маркетингу підприємстваПлеханова А. К.
2020Удосконалення маркетингової стратегії просування послуги підприємстваМаксимовська В. С.
2020Поведінка споживачів і управління стереотипами сприйняття інформації про продуктЛисиця Н. М.; Бєлікова Ю. В.
2020Сучасні маркетингові методи просування продукції вітчизняних підприємств-виробниківРожко В. І.
2020Маркетинг партнерських відносин у ризик-орієнтованій системі накопичувального пенсійного забезпеченняУс М. І.
2020Підвищення якості надання освітніх послуг на основі соціального партнерстваУс М. І.
2020Сучасні інформаційні технології в наукових та маркетингових дослідженнях: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.
2020Стратегічний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняРожко В. І.
2020Управління каналами розподілу та збуту. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.