Просмотр собрания по группе - Тема електронна комерція

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 5 по 24 из 51 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Аналіз особливостей електронної комерції в сучасному світіПроценко А. В.
2020Аналіз стану інтернет-торгівлі в УкраїніБратчик А. Д.
2022Використання електронної комерції в сучасному середовищіМатвієнко-Біляєва Г. Л.
2019Вплив глобалізації на розвиток нових видів міжнародного бізнесуЧернишова Л. О.; Козуб В. О.; Чернышова Л. А.; Козуб В. А.; Chernуshova L. O.; Kozub V. O.
2023Вступ до фаху : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 "Підприємництво та торгівля" освітньої програми "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" першого (бакалаврського) рівняСалун М. М.; Литвиненко А. О.
2024Електронна комерція : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 124 "Системний аналіз" освітньої програми "Управління складними системами" першого (бакалаврського) рівняЯценко Р. М.
2022Електронна комерція : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 124 "Системний аналіз" освітньої програми "Управління складними системами" першого (бакалаврського) рівняЯценко Р. М.
2023Електронна комерція як запорука розвитку підприємництва в УкраїніБутенко Д. С.
2018Електронна комерція: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняЯценко Р. М.; Яценко Р. Н.; Yatsenko R.
2023Електронна комерція: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» освітньої програми «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» першого (бакалаврського) рівняТимошенко К. В.
2023Запровадження Інтернет-торгівлі товарами з метою підвищення конкурентоспроможності бізнесуІпполітова І. Я.; Близно І. Д.
2023Застосування сучасних інформаційних технологій в бізнесіПішняк В. П.
2019Комерційна діяльність підприємств: методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняУс М. І.; Ус М. И.; Us M.
2019Комерційна діяльність підприємств: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняПритиченко Т. І.; Ус М. І.; Притыченко Т. И.; Ус М. И.; Prytychenko T. I.; Us M. I.
2024Корпоративні інформаційні системи: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 121 “Інженерія програмного забезпечення” освітньої програми “Інженерія програмного забезпечення” першого (бакалаврського) рівняЗнахур Л. В.
2022Методи ведення бізнесу в ІнтернетіБутенко Д. С.; Гуща Д. С.
2012Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Електронна комерція" для студентів спеціальності 8.000011 "Прикладна економіка" денної форми навчанняЯценко Р. М.; Чаговець Л. О.; Yatsenko R. N.; Chagovets L. O.; Яценко Р. М.; Чаговец Л. А.
2014Організаційне забезпечення розвитку управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства.Кириленко І. В.; Кириленко И. В.; Kirilenko I. V.
2013Основні переваги інтернет-маркетингуЖиліна А. О.
2020Особливості впровадження електронного торговельного порталу у діяльність підприємства сектору В2ВПанчук А. С.; Котельнікова Ю. М.