Просмотр собрания по группе - Тема соціальна відповідальність бізнесу

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 3 по 22 из 26 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Бренд-активізм: фактори вибору брендів споживачами під час війни в УкраїніЛаріна К. В.; Чернишова А. А.
2017Використання бенчмаркінгу з метою підвищення соціальної відповідальності вітчизняних підприємствНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.
2023Комплексний тренінг: робоча програма для студентів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Публічне управління» першого (бакалаврського) рівняБолотова О. О.; Грузд М. В.
2022Корпоративна соціальна відповідальність міжнародного підприємництваІванієнко В. В.; Шипова Д. А.
2022Корпоративна соціальна відповідальність міжнародного підприємництваІванієнко В. В.; Шипова Д. А.
2014Методичні рекомендації до практичних занять з навчальної дисципліни "Соціальна відповідальність бізнесу" для студентів спеціальності 8.03050501 "Управління персоналом та економіка праці" всіх форм навчанняЗатєйщикова О. О.
2014Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Соціальна відповідальність бізнесу" для студентів спеціальності 8.03050501 "Управління персоналом та економіка праці" всіх форм навчанняЗатєйщикова О. О.
2016Модель зв'язку соціально відповідальної поведінки та соціального капіталу підприємстваПотрашкова Л. В.; Потрашкова Л. В.; Potrashkova L. V.
2014Нормативне забезпечення соціальної відповідальності бізнесуНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.
2016Практика державного регулювання соціальної відповідальності підприємств та їх маркетингу у країнах ЄвропиНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.
2016Проведення оцінки рівня соціальної відповідальності бізнесу та його маркетингу на підприємствіНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.
2017Підвищення соціальної відповідальності бізнесу на основівпровадження бенчмаркінгуНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.
2020Роль організаційної культури в реалізації механізму управління стратегічними змінами на підприємствіЛебідь О. В.
2015Рівні реалізації соціальної відповідальності бізнесу та його маркетингової діяльностіНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.
2010Социальная ответственность бизнеса как следствие государственного регулирования экономикиНагаивская Д. Ю.; Нагаївська Д. Ю.; Nagaivska D. Y.
2020Соціальна відповідальність бізнесу: стратегічний та інвестиційний аспектиІпполітова І. Я.; Ревенко О. В.
2019Соціальна складова міжнародного бізнесу: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» другого (магістерського) рівняЧепелюк М. І.
2019Соціально відповідальний маркетинг. Методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) ступеняОрлов П. А.; Дзеніс В. О.
2020Стратегічний аналіз соціальних комунікацій бізнесу в процесі пропагування тенденцій європейської інтеграції в УкраїніРевенко О. В.; Ревенко Т. В.
2017Удосконалення державного регулювання соціальної відповідальності бізнесу та його маркетингу в УкраїніНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.