Просмотр собрания по группе - Тема цінова політика

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 22  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Marketing: syllabus of the academic discipline for Bachelor's (first) degree students of speciality 073 “Management”Myronova O. M.; Миронова О. М.; Миронова О. Н.
2011Program of discipline “Marketing” for students speciality “Management of organizations” all forms of learningMyronova O. M.; Naypak D. V.; Миронова О. М.; Найпак Д. В.; Миронова О. Н.
2014АНАЛІЗ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ "ЦІНОВА ПОЛІТИКА"Литвиненко М. В.
2019Маркетинг промислового підприємства: робоча програма для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняГронь О. В.; Гронь А. В.; Gron O. V.
2018Маркетинг: робоча програма для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівняТімонін О. М.; Небилиця О. А.; Демченко Г. В.; Тимонин А. М.; Небылица Е. А.; Демченко А. В.; Timonin O. M.; Nebylitsia О. А.; Demchenko G. V.
2015Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "Маркетинговое ценообразование" для иностранных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обученияПрохорова Т. П.; Гронь О. В.; Prokhorova T. P.; Gron O. V.; Гронь А. В.
2022Міжнародний маркетинг. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» першого (бакалаврського) рівняГронь О. В.
2018Міжнародний маркетинг: робоча програма для студентів спеціальності 292 “Міжнародні економічні відносини” першого (бакалаврського) рівняПархоменко Н. О.
2012ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВАМИ, ЩО ФУНКЦІОНУЮТЬ У СИСТЕМІ В2В (BUSINESS TO BUSINESS)Хміль В. О.
2013ПРОБЛЕМАТИКА ВСТАНОВЛЕННЯ ЦІН НА ПІДПРИЄМСТВІЕйвазова Р.
2013Робоча програма навчальної дисципліни "Економіка галузевих ринків" для студентів напряму підготовки 6.030501 "Економічна теорія" денної форми навчанняПивавар І. В.; Мащенко М. А.
2015Робоча програма навчальної дисципліни "Економіка і фінанси підприємства" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" спеціалізації "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності" денної форми навчання : [Електронне видання]Бондаренко Л. М.; Стахорська С. І.; Гуржій Н. Г.; Стахорская С. И.; Гуржий Н. Г.; Бондаренко Л. Н.; Bondarenko L. M.; Stakhorska S. I.; Gurzhiy N. G.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030504 "Економіка підприємства" всіх форм навчанняАфанасьєв М. В.; Котельникова Ю. М.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетингове ціноутворення" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм нав-чанняПрохорова Т. П.; Гронь О. В.; Прохорова Т. П.; Гронь А. В.; Prokhorova T. P.; Gron O. V.
2014Розвиток цінової політики підприємства на міжнародних ринкахБулгакова Н. В.; Bulgakova N. V.
2019Теоретичні аспекти цінової політики підприємств у зовнішньоекономічній сферіБестужева С. В.; Некрасов Д. Є.
2017Управління формуванням конкурентних переваг в експортній діяльності підприємстваХаречко Ю. А.; Kharechko Y. A.
2015Формування та реалізація цінової стратегії підприємства на зовнішньому ринкуНіколайчук В. В.; Николайчук В. В.; Nikolaichuk V. V.
2012ФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВАЦипаринда А. О.
2014Формування цінової політики підприємства на зовнішньому ринкуКолтунова Л. Г.; Колтунова Л. Г.; Koltunova L. G.