Skip navigation
Домівка
Перегляд
Фонди та зібрання
Огляд матеріалів:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
українська
English
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Перегляд зібрання за групою - Теми international market
Перейти до:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
за заголовком
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати від 1 до 20 із 24
далі >
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2023
Analysis of international markets: work program of the discipline for applicants for higher education specialty 292 "International Economic Relations" of the educational program "International Business" of the first (bachelor's) level
Murenets I. H.
2023
Competition in international markets: the program of the course of the educational discipline for students of higher education of speciality 292 "International Economic Relations" of the study programme "International Economic Relations " of the third (educational and scientific) level
Otenko I. P.
2023
Economic diplomacy: the program of the course of the educational discipline for students of higher education of speciality 292 " International Economic Relations" of the educational program "International Business" of the first (bachelor's) level
Gron O. V.
2019
Forming metrics of indicators for the assessment of social marketing system of enterprises on the international market
Androsova T. V.
;
Kot O. V.
;
Kozub V. O.
;
Chernуshova L. O.
2020
Global Economy: syllabus of the academic discipline for the students specialty 292 «International Economic Relations» second (master’s degree)
Lytvynenko A. O.
2023
International Finance. Guidelines to practical tasks and independent work of Bachelor's (first) degree students of speciality 292 "International Economic Relations", educational program "International Business"
Lebid O.
;
Lytvynenko A.
2022
International marketing: syllabus of the educational discipline for students of specialty 292 "International economic relations" of the educational program "International business" of the first (bachelor's) level
Gron O. V.
2022
Marketing activity of business: globalization focus
Dybach I.
;
Pankova K.
2022
Marketing as a key method of increasing international competitveness
Dybach I.
;
Pankova K.
2023
Methodology of international marketing, modern tools: the program of the course of the educational discipline for students of higher education of speciality 292 "International Economic Relations" of the study programme "International Economic Relations " of the third (educational and scientific) level
Gron O. V.
2022
Quality of export products as a component of foreign economic strategy
Dybach I. L.
;
Samsonova V. Ye.
2022
The Company's Global Strategy as a Tool for Effective Competition: Managerial Issues, Advantages and Disadvantages
Iarmosh O.
2023
World economy, trends and regularities of its development: the program of the course of the educational discipline for students of higher education of speciality 292 "International Economic Relations" of the study programme "International Economic Relations " of the third (educational and scientific) level
Otenko I. P.
2013
Збірник діагностичних завдань з навчальної дисципліни "Організація міжнародних маркетингових досліджень" для студентів напряму підготовки 6.030503 "Міжнародна економіка" всіх форм навчання
Полякова Я. О.
;
Возненко Н. І.
;
Polyakova Y. O.
;
Voznenko N. I.
;
Полякова Я. А.
;
Возненко Н. И.
2018
Міжнародні торговельні відносини як основна форма міжнародного підприємництва
Бутенко Д. С.
;
Butenko D. S.
2015
Напрямки удосконалення крос-культурного менеджменту
Мавріду В. Ю.
;
Павленко Т. В.
;
Мавриду В. Ю.
;
Mavridu V. Y.
;
Pavlenko T. V.
2015
Організація міжнародної маркетингової діяльності підприємства
Мельников О. О.
;
Мельников О. А.
;
Melnykov O. O.
2018
Особливості маркетингових факторів забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємства
Астахова І. Е.
;
Астахова И. Э.
;
Astakhova I. E.
2014
Розвиток міжнародної маркетингової діяльності промислового підприємства
Лє Зієу Лінь
;
Ле Зиеу Линь
;
Le Dieu Linh
2014
Управління контрактною діяльністю при здійсненні зовнішньоторговельних операцій підприємства
Кузьмінова Ю. В.
;
Кузьминова Ю. В.
;
Kuzminova Y. V.