Просмотр собрания по группе - Тема marketing tools

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 9 из 9
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021International marketing as an effective tool of increasing enterprise competitivenessPtashchenko O. V.; Zyma O. H.; Kostina K. S.; Lavrinchenko M. V.
2020Key aspects of branding tourism territory within the framework of cluster approach to tourism developmentTymoshenko K. V.
2019Marketing policy for management of economic development in globalizationPtashchenko O. V.; Afanasieva O. M.; Morozova Ye. S.
2019Marketing policy for management of economic development in globalizationPtashchenko O. V.; Afanasieva O. M.; Morozova Ye. S.
2021Tourist enterprise marketing complex: international and national aspectPtashchenko O. V.; Vovk V. А.
2015Маркетингові технології розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємстваГордієнко К. В.; Гордиенко Е. В.; Gordiienko K. V.
2018Психологія споживачів в маркетингу: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняГронь О. В.; Gron O. V.
2016Розвиток мiжнародної маркетингової дiяльностi пiдприємстваІльченко Р. В.; Ильченко Р. В.; Ilchenko R. V.
2014Формування маркетингової стратегії підприємства на зовнішньому ринкуКубишкіна А. А.; Кубышкина А. А.; Kubyshkina A. A.