Просмотр собрания по группе - Тема research

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 30  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Communication technologies of international business: the program of the course of the educational discipline for students of higher education of speciality 292 " International Economic Relations" of the educational program "International Business" of the first (bachelor's) levelGron O. V.
2022Critical thinking and fundamentals of academic writing : syllabus of the academic discipline for Master's (second) degree students of speciality 073 “Management” of the educational program “Business Administration”Lepeyko T. I.; Chmutova I. M.; Mazorenko O. V.
2022Fundamentals of scientific-analytical research: syllabus of the academic discipline for Bachelor's (first) degree students of speciality 073 “Management” of the educational programs “Business administration”Chmutova I.; Gruzina I.
2023International marketing: the program of the course for students of higher education of speciality 292 " International Economic Relations" of the educational program "International Business" of the first (bachelor's) levelGron O. V.
2018Marketing : syllabus for Bachelor's (first) degree students of speciality 292 "International Economic Relations"Moskalenko N.
2013MOTIVATION IN TODAY'S WORKPLACEOvsiy A.
2021Research and creative thinking in finance : syllabus of the academic discipline for students of speciality 072 “Finance, banking and insurance” educational programs «Banking» Master's (second) degreeVnukova N.; Chmutova I.; Kolodiziev O.; Bezrodna O.
2012SEGMENTATION AND TARGETING AS THE WAYS OF PROMOTING GOODSNikulina N.
2020StatisticsRayevnyeva O. V.; Aksonova I. V.; Brovko O. I.; Derykhovska V. I.; Svydlo H. I.; Sierova I. A.; Shlykova V. O.
2020The Fundamentals of Data Analysis. Guidelines for laboratory work for Master's (second) degree students of speciality 122 "Computer Science"Rayevnyeva O. V.; Brovko O. I.
2013USING THE FOCUS GROUP IN MARKETING RESEARCHPodzyegun K.
2006Дослідження якості клепаних з'єднаньЧистяк В. Г.; Chistyak V. G.
2015Маркетинг : навчальний посібник для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент"Тімонін О. М.; Небилиця О. А.; Тимонин А. М.; Небылица Е. А.; Timonin O. M.; Nebylitsia О. А.
2017Маркетингові дослідження : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.; Селезньова К. В.; Ус М. И.; Селезнева К. В.; Us M. I.; Selezneva K. V.
2017Маркетингові дослідження : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.; Ус М. И.; Us M.
2014Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Сучасні інформаційні технології в наукових і маркетингових дослідженнях" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчанняРубан В. В.; Мавріду В. Ю.; Селезньова К. В.; Рубан В. В.; Мавриду В. Ю.; Селезнева Е. В.; Ruban V. V.; Mavridu V. Y.; Selezneva K. V.
2013Методичні рекомендації до виконання практичних завдань та самостійної роботи з навчальної дисципліни "Технологія обробки економічної інформації" для студентів напряму підготовки 6.030509 "Облік і аудит" денної форми навчанняІващенко Г. А.; Иващенко А. А.; Ivashchenko G. A.
2017Мотиви вибору студентами навчального курсу з фізичного виховання.Бондар Л. В.; Бондарь Л. В.; Bondar L. V.
2017Основи наукових досліджень : робоча програма для студентів спеціальності 242 "Туризм" першого (бакалаврського) рівняСущенко О. А.; Сущенко А. А.; Sushchenko O. A.
2013П'ятифакторна модель розвитку економічної елітиШевчук О. А.; Шевчук Е. А.; Shevchuk O. A.