Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Авторы Мартиненко М. В.
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 24 по 39 из 39
< назад
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2013
Методологічне та методичне забезпечення управління організаційними знаннями підприємства в умовах інформаціологічної економіки Етап 2. МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ЗНАНЬ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ
Ястремська О. М.
;
Мартиненко М. В.
;
Ястремська О. О.
;
Кавун С. В.
;
Ріпка Д. О.
;
Бардадим О. І.
;
Тімонін К. О.
;
Коротич А. А.
;
Захаров В. А.
;
Петренко О. О.
;
Назарова Т. Ю.
;
Кліцун І. В.
;
Гринько Ю. Б.
;
Ермаченко Є. В.
;
Yastremska O. M.
;
Martinenko M. V.
;
Yastremska O. O.
;
Kavun S. V.
;
Ripka D. O.
;
Bardadym O. I.
;
Timonin K. O.
;
Korotich A. A.
;
Zacharov V. A.
;
Petrenko O. O.
;
Nazarova T. U.
;
Klizun I. V.
;
Grinko U. B.
;
Yermachenko Y. V.
2023
Основи науково-аналітичних досліджень: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Логістика» першого (бакалаврського) рівня
Мартиненко М. В.
2023
Основи науково-аналітичних досліджень: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівня
Мартиненко М. В.
2018
Особливості брендингу як інструменту стратегування соціально-економічного розвитку територій
Лисиця Н. М.
;
Бєлікова Н. В.
;
Мартиненко М. В.
;
Лисица Н. М.
;
Беликова Н. В.
;
Мартыненко М. В.
;
Lysytsia N. M.
;
Bielikova N. V.
;
Martynenko M. V.
2018
Особливості брендингу як інструменту стратегування соціально-економічного розвитку територій
Лисиця Н. М.
;
Бєлікова Н. В.
;
Мартиненко М. В.
;
Лисица Н. М.
;
Беликова Н. В.
;
Мартыненко М. В.
;
Lysytsia N. M.
;
Bielikova N. V.
;
Martynenko M. V.
2023
Оцінка соціально-економічної політики: ефект партійної ідентифікації і упередженості
Meркулова Т. В.
;
Мартиненко М. В.
2012
Робоча програма навчальної дисципліни "Управління персоналом" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" усіх форм навчання
Потьомкін С. К.
;
Мартиненко М. В.
;
Третьяк О. П.
;
Яндола К. О.
;
Potiomkin S. K.
;
Martynenko M. V.
;
Tretiak O. P.
;
Yandola K. O.
2023
Розвиток інноваційної інфраструктури для досягнення успіху компанії
Мартиненко М. В.
;
Томах В. В.
;
Командровська В. Є.
2017
Стратегічне управління життєдіяльністю підприємств на основі інвестування для забезпечення гідної якості трудового життя
Ястремська О. М.
;
Мартиненко М. В.
;
Iastremska O. M.
;
Martynenko M. V.
2022
Удосконалення управління репутацією підприємства з використанням технологій соціальних мереж
Мартиненко М. В.
2017
Управління розвитком : методичні рекомендації до лабораторних завдань для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) рівня
Верещагіна Г. В.
;
Мартиненко М. В.
;
Верещагина А. В.
;
Мартыненко М. В.
;
Vereshchagina G. V.
;
Martynenko M. V.
2023
Цифрова трансформація управління підприємствами України у контексті сталого розвитку:інноваційні рішення, креативні технології
Томах В. В.
;
Сігаєва Т. Є.
;
Мартиненко М. В.
2017
Інноваційний підхід до удосконалення професійної освіти працівників
Мартиненко М. В.
;
Мартыненко М. В.
;
Martynenko M. V.
2020
Інноваційний розвиток професійної освіти за принципами безперервності та адаптивності
Мартиненко М. В.
;
Лисиця Н. М.
2018
Інновації в економічній освіті – від традиційного маркетинг-міксу до маркетингу взаємовідносин
Мартиненко М. В.
;
Мартыненко М. В.
;
Martynenko M. V.
2018
Інновації в економічній освіті – від традиційного маркетинг-міксу до маркетингу взаємовідносин
Мартиненко М. В.
;
Мартыненко М. В.
;
Martynenko M. V.