Просмотр собрания по группе - Авторы Мартиненко М. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 14 по 33 из 39 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Маркетинг інновацій. Методичні рекомендації до лабораторних робіт та самостійної роботи студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняМартиненко М. В.; Сігаєва Т. Є.
2019Маркетинг інновацій. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняМартиненко М. В.; Сігаєва Т. Є.
2018Маркетинг інновацій: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняМартиненко М. В.; Мажник Л. О.; Мажник Л. А.; Martynenko M. V.; Mazhnyk L. O.
2022Маркетинг інновацій: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняМартиненко М. В.
2019Маркетинг інновацій: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 Менеджмент другого (магістерського рівня)Мартиненко М. В.; Сігаєва Т. Є.
2023Менеджмент командної роботи: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Логістика» першого (бакалаврського) рівняМартиненко М. В.; Самойленко В. В.
2023Менеджмент командної роботи: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівняМартиненко М. В.; Самойленко В. В.
2017Методический подход к определению типа корпоративной культуры в процессе управления знаниями предприятияМартыненко М. В.; Мартиненко М. В.; Martynenko M. V.
2017Методичний підхід до визначення типу корпоративної культури в процесі управління знаннями підприємстваМартиненко М. В.; Мартыненко М. В.; Martynenko M. V.
2017Методичний підхід до визначення типу корпоративної культури у процесі управління знаннями підприємстваМартиненко М. В.; Мартыненко М. В.; Martynenko M. V.
2013Методологічне та методичне забезпечення управління організаційними знаннями підприємства в умовах інформаціологічної економіки Етап 2. МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ЗНАНЬ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯЯстремська О. М.; Мартиненко М. В.; Ястремська О. О.; Кавун С. В.; Ріпка Д. О.; Бардадим О. І.; Тімонін К. О.; Коротич А. А.; Захаров В. А.; Петренко О. О.; Назарова Т. Ю.; Кліцун І. В.; Гринько Ю. Б.; Ермаченко Є. В.; Yastremska O. M.; Martinenko M. V.; Yastremska O. O.; Kavun S. V.; Ripka D. O.; Bardadym O. I.; Timonin K. O.; Korotich A. A.; Zacharov V. A.; Petrenko O. O.; Nazarova T. U.; Klizun I. V.; Grinko U. B.; Yermachenko Y. V.
2023Основи науково-аналітичних досліджень: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Логістика» першого (бакалаврського) рівняМартиненко М. В.
2023Основи науково-аналітичних досліджень: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівняМартиненко М. В.
2018Особливості брендингу як інструменту стратегування соціально-економічного розвитку територійЛисиця Н. М.; Бєлікова Н. В.; Мартиненко М. В.; Лисица Н. М.; Беликова Н. В.; Мартыненко М. В.; Lysytsia N. M.; Bielikova N. V.; Martynenko M. V.
2018Особливості брендингу як інструменту стратегування соціально-економічного розвитку територійЛисиця Н. М.; Бєлікова Н. В.; Мартиненко М. В.; Лисица Н. М.; Беликова Н. В.; Мартыненко М. В.; Lysytsia N. M.; Bielikova N. V.; Martynenko M. V.
2023Оцінка соціально-економічної політики: ефект партійної ідентифікації і упередженостіMeркулова Т. В.; Мартиненко М. В.
2012Робоча програма навчальної дисципліни "Управління персоналом" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" усіх форм навчанняПотьомкін С. К.; Мартиненко М. В.; Третьяк О. П.; Яндола К. О.; Potiomkin S. K.; Martynenko M. V.; Tretiak O. P.; Yandola K. O.
2023Розвиток інноваційної інфраструктури для досягнення успіху компаніїМартиненко М. В.; Томах В. В.; Командровська В. Є.
2017Стратегічне управління життєдіяльністю підприємств на основі інвестування для забезпечення гідної якості трудового життяЯстремська О. М.; Мартиненко М. В.; Iastremska O. M.; Martynenko M. V.
2022Удосконалення управління репутацією підприємства з використанням технологій соціальних мережМартиненко М. В.