Просмотр собрания по группе - Авторы Пасько М. І.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 49  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Бізнес-процеси сучасного промислового підприємстваКоюда В. О.; Пасько М. І.; Коюда В. А.; Пасько М. И.; Koiuda V. O.; Pasko M. I.
2019Вибір марочної політики сучасного підприємстваПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2023Вступ до фаху: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівняПасько М. І.
2022Вступ до фаху: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівняПасько М. І.
2017Відмінності та розбіжності щодо пацієнта, споживача, клієнта медичних послуг.Пасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2020Джерела формування конкурентних переваг підприємстваПасько М. І.; Серікова О. М.
2020Економіко-філософські основи управління маркетинговою діяльністю підприємстваПасько М. І.
2016Завдання до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності 8.03060101 "Менеджмент організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності)" денної форми навчанняПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2021Засади управління збутовою діяльністю підприємстваПасько М. І.
2020Категоріальна характеристика змістовності управління маркетинговою діяльністю підприємстваПасько М. І.
2022Комплексний тренінг. Методичні рекомендації до проведення для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівняПасько М. І.; Велика О. Ю.; Небилиця О. А.
2019Комунікативний менеджмент : робоча програма для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівняПасько М. І.
2023Комунікативний менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівняПасько М. І.
2023Консьюмер-менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Логістика» першого (бакалаврського) рівняПасько М. І.
2023Консьюмер-менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівняПасько М. І.
2022Маркетинг взаємовідносин як концепція інноваційного розвитку підприємстваПасько М. І.; Соломка А. К.
2019Маркетинг як базова функція управління підприємствомПасько М. І.
2021Маркетинговий менеджмент : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми "Менеджмент організацій і адміністрування" другого (магістерського) рівняПасько М. І.
2020Маркетинговий менеджмент. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) рівняПасько М. І.
2019Марочний капітал у структурі маркетингових інтелектуальних активів підприємстваПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.