Просмотр собрания по группе - Авторы Пасько М. І.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 8 по 27 из 49 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Завдання до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності 8.03060101 "Менеджмент організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності)" денної форми навчанняПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2021Засади управління збутовою діяльністю підприємстваПасько М. І.
2020Категоріальна характеристика змістовності управління маркетинговою діяльністю підприємстваПасько М. І.
2022Комплексний тренінг. Методичні рекомендації до проведення для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівняПасько М. І.; Велика О. Ю.; Небилиця О. А.
2019Комунікативний менеджмент : робоча програма для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівняПасько М. І.
2023Комунікативний менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівняПасько М. І.
2023Консьюмер-менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Логістика» першого (бакалаврського) рівняПасько М. І.
2023Консьюмер-менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівняПасько М. І.
2022Маркетинг взаємовідносин як концепція інноваційного розвитку підприємстваПасько М. І.; Соломка А. К.
2019Маркетинг як базова функція управління підприємствомПасько М. І.
2021Маркетинговий менеджмент : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми "Менеджмент організацій і адміністрування" другого (магістерського) рівняПасько М. І.
2020Маркетинговий менеджмент. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) рівняПасько М. І.
2019Марочний капітал у структурі маркетингових інтелектуальних активів підприємстваПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2015Менеджмент: формування компетентностей на основі тренінгів : навчально-практичний посібникГриньова В. М.; Пасько М. І.; Заславська К. А.; Петренко О. О.; Яндола К. О.; Гринева В. Н.; Пасько М. И.; Заславская Е. А.; Петренко А. А.; Яндола К. А.; Gryneva V. M.; Pasko M. I.; Zaslavskaya K. A.; Petrenko O. O.; Yandola K. O.
2022Методичні рекомендації до виконання дипломної роботи студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівняЯстремська О. М.; Пасько М. І.; Томах В. В.
2015Методичні рекомендації до виробничої практики для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" професійного спрямування "Економіка та управління у сфері охорони здоров'я" денної форми навчання : [Електронне видання]Коюда В. О.; Пасько М. І.; Коюда В. А.; Пасько М. И.; Koiuda V. O.; Pasko M. I.
2015Методологічний підхід до бізнес-планування розвитку підприємстваКоюда В. О.; Пасько М. І.; Коюда В. А.; Пасько М. И.; Koiuda V. O.; Pasko M. I.
2015Методологічний підхід до бізнес-планування розвитку підприємстваКоюда В. О.; Пасько М. І.; Коюда В. А.; Пасько М. И.; Koiuda V. O.; Pasko M. I.
2019Модель управління маркетинговою діяльністю підприємстваПасько М. І.; Ландер А. В.
2023Напрями удосконалення збутової діяльності підприємстваПасько М. І.; Марченко Є. Ю.