Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Авторы Пасько М. І.
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 27 по 46 из 49
< назад
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2023
Напрями удосконалення збутової діяльності підприємства
Пасько М. І.
;
Марченко Є. Ю.
2016
Організація підготовчих робіт для розробки управлінських рішень сучасного підприємства
Коюда В. О.
;
Пасько М. І.
;
Коюда В. А.
;
Пасько М. И.
;
Koiuda V. O.
;
Pasko M. I.
2017
Особливості надання медичної допомоги та медичної послуги в умовах формування ринку послуг
Пасько М. І.
;
Пасько М. И.
;
Pasko M. I.
2017
Особливості надання медичної допомоги та медичної послуги в умовах формування ринку послуг
Пасько М. І.
;
Пасько М. И.
;
Pasko M. I.
2018
Передумови формування іміджу сучасного підприємства
Пасько М. І.
;
Пасько М. И.
;
Pasko M. I.
2023
Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір 119979 від 22.06.2023 р. Формування та розвиток системи управління персоналом на сучасному підприємстві
Пасько М. І.
;
Самойленко В. В.
2022
Складові мотиваційного механізму сучасного підприємства
Пасько М. І.
;
Шаповалова Г. В.
2019
Структура якості медичної послуги
Пасько М. І.
;
Шумейко С. О.
2017
Суб’єкт медичної сфери: пацієнт, клієнт, споживач медичних послуг
Пасько М. І.
;
Пасько М. И.
;
Pasko M. I.
2017
Суб’єкт медичної сфери: пацієнт, клієнт, споживач медичних послуг
Пасько М. І.
;
Пасько М. И.
;
Pasko M. I.
2018
Сутнісні властивості марочного капіталу в маркетингових інтелектуальних активах підприємства
Пасько М. І.
;
Пасько М. И.
;
Pasko M. I.
2018
Сімейна економіка як базис становлення сімейного бізнесу в Україні
Пасько М. І.
;
Пасько М. И.
;
Pasko M. I.
2018
Теоретично-прикладні аспекти формування іміджу вищого навчального закладу
Коюда В. О.
;
Пасько М. І.
;
Коюда В. А.
;
Пасько М. И.
;
Koiuda V. O.
;
Pasko M. I.
2018
Управління конкурентним потенціалом підприємства
Пасько М. І.
;
Семенюта Ю. В.
;
Пасько М. И.
;
Семенюта Ю. В.
;
Pasko M. I.
;
Semeniuta Y. V.
2020
Управління марочним капіталом підприємства
Пасько М. І.
2017
Управління іміджем підприємства : робоча програма для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) рівня
Пасько М. І.
;
Пасько М. И.
;
Pasko M. I.
2020
Управління іміджем підприємства. Методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Пасько М. І.
2018
Управління іміджем підприємства: робоча програма для студентів всіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Пасько М. І.
;
Пасько М. И.
;
Pasko M. I.
2022
Управління іміджем підприємства: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Пасько М. І.
2021
Формування структури маркетингового потенціалу промислового підприємства
Пасько М. І.