Просмотр собрания по группе - Авторы Пасько М. І.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 27 по 46 из 49 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Напрями удосконалення збутової діяльності підприємстваПасько М. І.; Марченко Є. Ю.
2016Організація підготовчих робіт для розробки управлінських рішень сучасного підприємстваКоюда В. О.; Пасько М. І.; Коюда В. А.; Пасько М. И.; Koiuda V. O.; Pasko M. I.
2017Особливості надання медичної допомоги та медичної послуги в умовах формування ринку послугПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2017Особливості надання медичної допомоги та медичної послуги в умовах формування ринку послугПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2018Передумови формування іміджу сучасного підприємстваПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2023Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір 119979 від 22.06.2023 р. Формування та розвиток системи управління персоналом на сучасному підприємствіПасько М. І.; Самойленко В. В.
2022Складові мотиваційного механізму сучасного підприємстваПасько М. І.; Шаповалова Г. В.
2019Структура якості медичної послугиПасько М. І.; Шумейко С. О.
2017Суб’єкт медичної сфери: пацієнт, клієнт, споживач медичних послугПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2017Суб’єкт медичної сфери: пацієнт, клієнт, споживач медичних послугПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2018Сутнісні властивості марочного капіталу в маркетингових інтелектуальних активах підприємстваПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2018Сімейна економіка як базис становлення сімейного бізнесу в УкраїніПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2018Теоретично-прикладні аспекти формування іміджу вищого навчального закладуКоюда В. О.; Пасько М. І.; Коюда В. А.; Пасько М. И.; Koiuda V. O.; Pasko M. I.
2018Управління конкурентним потенціалом підприємстваПасько М. І.; Семенюта Ю. В.; Пасько М. И.; Семенюта Ю. В.; Pasko M. I.; Semeniuta Y. V.
2020Управління марочним капіталом підприємстваПасько М. І.
2017Управління іміджем підприємства : робоча програма для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) рівняПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2020Управління іміджем підприємства. Методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняПасько М. І.
2018Управління іміджем підприємства: робоча програма для студентів всіх спеціальностей другого (магістерського) рівняПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2022Управління іміджем підприємства: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняПасько М. І.
2021Формування структури маркетингового потенціалу промислового підприємстваПасько М. І.