Просмотр собрания по группе - Авторы Пасько М. І.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 32 по 49 из 49 < назад 
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір 119979 від 22.06.2023 р. Формування та розвиток системи управління персоналом на сучасному підприємствіПасько М. І.; Самойленко В. В.
2022Складові мотиваційного механізму сучасного підприємстваПасько М. І.; Шаповалова Г. В.
2019Структура якості медичної послугиПасько М. І.; Шумейко С. О.
2017Суб’єкт медичної сфери: пацієнт, клієнт, споживач медичних послугПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2017Суб’єкт медичної сфери: пацієнт, клієнт, споживач медичних послугПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2018Сутнісні властивості марочного капіталу в маркетингових інтелектуальних активах підприємстваПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2018Сімейна економіка як базис становлення сімейного бізнесу в УкраїніПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2018Теоретично-прикладні аспекти формування іміджу вищого навчального закладуКоюда В. О.; Пасько М. І.; Коюда В. А.; Пасько М. И.; Koiuda V. O.; Pasko M. I.
2018Управління конкурентним потенціалом підприємстваПасько М. І.; Семенюта Ю. В.; Пасько М. И.; Семенюта Ю. В.; Pasko M. I.; Semeniuta Y. V.
2020Управління марочним капіталом підприємстваПасько М. І.
2017Управління іміджем підприємства : робоча програма для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) рівняПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2020Управління іміджем підприємства. Методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняПасько М. І.
2018Управління іміджем підприємства: робоча програма для студентів всіх спеціальностей другого (магістерського) рівняПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2022Управління іміджем підприємства: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняПасько М. І.
2021Формування структури маркетингового потенціалу промислового підприємстваПасько М. І.
2020Формування та розвиток системи управління персоналом на сучасному підприємствіПасько М. І.; Самойленко В. В.
2018Характеристика та особливості іміджу підприємстваПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2023Ідентифікація ризиків у маркетинговій діяльності підприємстваПасько М. І.; Агапов П. І.