Просмотр собрания по группе - Авторы Пасько М. И.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 23  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Бізнес-процеси сучасного промислового підприємстваКоюда В. О.; Пасько М. І.; Коюда В. А.; Пасько М. И.; Koiuda V. O.; Pasko M. I.
2019Вибір марочної політики сучасного підприємстваПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2017Відмінності та розбіжності щодо пацієнта, споживача, клієнта медичних послуг.Пасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2016Завдання до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності 8.03060101 "Менеджмент організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності)" денної форми навчанняПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2019Марочний капітал у структурі маркетингових інтелектуальних активів підприємстваПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2015Менеджмент: формування компетентностей на основі тренінгів : навчально-практичний посібникГриньова В. М.; Пасько М. І.; Заславська К. А.; Петренко О. О.; Яндола К. О.; Гринева В. Н.; Пасько М. И.; Заславская Е. А.; Петренко А. А.; Яндола К. А.; Gryneva V. M.; Pasko M. I.; Zaslavskaya K. A.; Petrenko O. O.; Yandola K. O.
2015Методичні рекомендації до виробничої практики для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" професійного спрямування "Економіка та управління у сфері охорони здоров'я" денної форми навчання : [Електронне видання]Коюда В. О.; Пасько М. І.; Коюда В. А.; Пасько М. И.; Koiuda V. O.; Pasko M. I.
2015Методологічний підхід до бізнес-планування розвитку підприємстваКоюда В. О.; Пасько М. І.; Коюда В. А.; Пасько М. И.; Koiuda V. O.; Pasko M. I.
2015Методологічний підхід до бізнес-планування розвитку підприємстваКоюда В. О.; Пасько М. І.; Коюда В. А.; Пасько М. И.; Koiuda V. O.; Pasko M. I.
2016Організація підготовчих робіт для розробки управлінських рішень сучасного підприємстваКоюда В. О.; Пасько М. І.; Коюда В. А.; Пасько М. И.; Koiuda V. O.; Pasko M. I.
2017Особливості надання медичної допомоги та медичної послуги в умовах формування ринку послугПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2017Особливості надання медичної допомоги та медичної послуги в умовах формування ринку послугПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2019Оценивание эффективности сбытовой деятельности предприятияПасько М. И.; Го Сяоцин
2018Передумови формування іміджу сучасного підприємстваПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2017Суб’єкт медичної сфери: пацієнт, клієнт, споживач медичних послугПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2017Суб’єкт медичної сфери: пацієнт, клієнт, споживач медичних послугПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2018Сутнісні властивості марочного капіталу в маркетингових інтелектуальних активах підприємстваПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2018Сімейна економіка як базис становлення сімейного бізнесу в УкраїніПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2018Теоретично-прикладні аспекти формування іміджу вищого навчального закладуКоюда В. О.; Пасько М. І.; Коюда В. А.; Пасько М. И.; Koiuda V. O.; Pasko M. I.
2018Управління конкурентним потенціалом підприємстваПасько М. І.; Семенюта Ю. В.; Пасько М. И.; Семенюта Ю. В.; Pasko M. I.; Semeniuta Y. V.