Просмотр собрания по группе - Авторы Кулєшова Н. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 21  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2011Аналіз сучасних методів та моделей формування маркетингової стратегії туристичних підприємствКулєшова Н. В.
2012Аналіз сучасного стану розвитку туристичної галузі в УкраїніКулєшова Н. В.
2013Економіка підприємства: компетентність і ефективність розвитку : монографіяПономаренко В. С.; Афанасьєв М. В.; Гонтарева І. В.; Іпполітова І. Я.; Плоха О. Б.; Боровик М. В.; Тишенко Д. О.; Кулєшова Н. В.; Салашенко Т. І.; Усенко Н. М.; Селезньова Г. О.; Афанасьев Н. В.; Гонтарева И. В.; Ипполитова И. Я.; Плохая Е. Б.; Селезнева Г. А.; Тышенко Д. А.; Кулешова Н. В.; Салашенко Т. И.; Усенко Н. Н.; Ponomarenko V. S.; Afanasiev M. V.; Gontareva I. V.; Ippolitova I. Y.; Plokha O. B.; Selezneva H. О.; Borovyk M. V.; Tyshenko D. O.; Kuleshova N. V.; Salashenko T. I.; Usenko N. M.
2013Концептуальна модель здійснення наукового дослідження студентами вищого навчального закладуКулєшова Н. В.
2015Маркетингова стратегія туристичного підприємства: моделі формування та оцінювання : монографіяКулєшова Н. В.; Полякова О. Ю.
2015Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Економіка та організація інноваційної діяльності" для студентів напряму підготовки 6.030504 "Економіка підприємства" всіх форм навчанняКулєшова Н. В.; Панчук А. С.
2012Модель аналізу внутрішніх чинників формування конкурентної позиції туристичних підприємств Харківської областіКулєшова Н. В.
2011Модель нечіткої класифікації конкурентів туристичних підприємствПолякова О. Ю.; Кулєшова Н. В.
2013Модель оцінки ефективності маркетингової стратегії туристичного підприємстваКулєшова Н. В.
2012Модель ідентифікації конкурентної позиції туристичних підприємств (на прикладі Харківської області)Кулєшова Н. В.
2013Модельний базис формування маркетингової стратегії туристичного підприємстваКулєшова Н. В.
2011Моделі оцінки ринкової долі туристичного підприємства (на прикладі м. Харкова)Полякова О. Ю.; Кулєшова Н. В.
2013Моделі формування маркетингової стратегії туристичного підприємстваКулєшова Н. В.; Кулешова Н. В.; Kuleshova N. V.
2011Обґрунтування доцільності інноваційної діяльності підприємств у регіонах УкраїниТишенко Д. О.; Кулєшова Н. В.
2015Робоча програма навчальної дисципліни "Економіка та організація інноваційної діяльності" для студентів напряму підготовки 6.030504 "Економіка підприємства" всіх форм навчанняТишенко Д. О.; Кулєшова Н. В.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Обґрунтування господарських рішень і оцінювання ризиків" для студентів напряму підготовки 6.030504 "Економіка підприємства"Афанасьєв М. В.; Кулєшова Н. В.
2014Робоча програма навчальної дисципліни “Аналітичні моделі та методи в економіці підприємства” для студентів напряму підготовки 6.030504 "Економіка підприємства" факультету економіки і праваАфанасьєв М. В.; Кулєшова Н. В.; Салашенко Т. І.
2012Робоча програма навчальної дисципліни “Економіка й організація інноваційної діяльності” для студентів напряму підготовки 6.030504 "Економіка підприємства" всіх форм навчанняТишенко Д. О.; Кулєшова Н. В.; Білоконенко Г. В.
2012Тести з навчальної дисципліни «Економіка й організація інноваційної діяльності» для студентів напряму підготовки 6.030504 «Економіка підприємства» всіх форм навчанняТишенко Д. О.; Кулєшова Н. В.; Білоконенко Г. В.
2014Тестові завдання з навчальної дисципліни "Обґрунтування господарських рішень і оцінювання ризиків" для студентів напряму підготовки 6.030504 "Економіка підприємства" всіх форм навчанняАфанасьєв М. В.; Кулєшова Н. В.