Просмотр собрания по группе - Авторы Курбатова Ю. Л.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 6 из 6
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Analysis of factors of attracting and retaining the attention of users in the internet environmentPushkar A. I.; Kurbatova Y. L.; Iotova D. K.; Пушкар О. І.; Іотова Д. К.; Курбатова Ю. Л.; Пушкарь А. И.; Иотова Д. К.
2017Innovative methods of managing consumer behaviour in the economy of impressions, or the experience economyPushkar A. I.; Kurbatova Y. L.; Druhova E. S.; Пушкар О. І.; Курбатова Ю. Л.; Другова О. С.; Пушкарь А. И.; Другова Е. С.
2016Multimedia products in impressions economicsPushkar O. I.; Kurbatova Y. L.; Пушкар О. І.; Курбатова Ю. Л.; Пушкарь А. И.
2013КОНЦЕПТУАЛЬНЫЙ ПОДХОД К УПРАВЛЕНИЮ МЕЖФИРМЕННЫМИ ВЗАИМООТНОШЕНИЯМИ В ЦЕПЯХ ПОСТАВОКПушкарь А. И.; Курбатова Ю. Л.
2014Метод оцінювання цінності міжфірмових відносин у ланцюгах поставок на основі інструментарію теорії нечітких множинПушкар О. І.; Курбатова Ю. Л.; Пушкарь А. И.; Курбатова Ю. Л.; Pushkar O. I.; Kurbatova Y. L.
2018Формування моделі сприйняття мультимедійного продукту на підставі конвергенції підходів face-to-face та screen-to-screenПушкар О. І.; Курбатова Ю. Л.; Пушкарь А. И.; Pushkar O. I.; Kurbatova Y. L.