Просмотр собрания по группе - Авторы Ptashchenko O. V.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 39  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Economіc dеvеlopmеnt based on international enterpreneurship and business tourismNardіеllo G. G.; Naumik-Gladka K. G.; Ptashchenko O. V.; Malіukіna A. A.; Нардіелло Д. Г.; Наумік-Гладка К. Г.; Птащенко О. В.; Малюкіна А. О.; Нардиелло Д. Г.; Наумик-Гладкая Е. Г.; Птащенко Е. В.; Малюкина А. А.
2017Economіc dеvеlopmеnt based on international enterpreneurship and business tourismNardіеllo G. G.; Naumik-Gladka K. G.; Ptashchenko O. V.; Maliukina A. A.
2019Information security of Ukraine: theory and tools of protection of the ukrainian information fieldPtashchenko O. V.; Shevchenko I. O.; Kosharna V. V.; Птащенко О. В.; Шевченко І. О.; Кошарна В. В.; Шевченко И. О.
2019International marketing and marketing audit in the context of european integration and globalizationZyma O.; Ptashchenko O. V.; Shevchenko I.; Afanasieva O. M.
2021International marketing as an effective tool of increasing enterprise competitivenessPtashchenko O. V.; Zyma O. H.; Kostina K. S.; Lavrinchenko M. V.
2019Marketing policy for management of economic development in globalizationPtashchenko O. V.; Afanasieva O. M.; Morozova Ye. S.
2019Marketing policy for management of economic development in globalizationPtashchenko O. V.; Afanasieva O. M.; Morozova Ye. S.
2021Marketing tricks and their impact on humanPtashchenko O. V.; Nevdachyna A. S.
2018Ranking as an effective tool for quality assurance of labor potentialPtashchenko O. V.
2016Relationship of competitiveness of entrepreneurship and Internet-marketingPtashchenko O. V.; Naumik-Gladka K. G.; Птащенко О. В.; Наумік-Гладка К. Г.; Птащенко А. В.; Наумик-Гладкая Е. Г.
2021Tourist enterprise marketing complex: international and national aspectPtashchenko O. V.; Vovk V. А.
2018Transformation of the global economic space in the presentPtashchenko O. V.
2019Use of client-oriented marketing in the banking sectorPtashchenko O. V.
2019Аудит як фактор ефективності бізнесуШевченко І. О.; Птащенко О. В.; Шевченко И. А.; Птащенко А. В.; Shevchenko I. O.; Ptashchenko O. V.
2019Бюджетна програма як основа програмно-цільового плануванняШевченко І. О.; Птащенко О. В.; Кошарна В. В.; Кущ Я. М.; Шевченко И. А.; Shevchenko I. O.; Ptashchenko O. V.; Kosharna V. V.
2016Вплив інформаційних технологій на конкурентоспроможність підприємницької діяльностіПтащенко О. В.; Наумік-Гладка К. Г.; Птащенко А. В.; Наумик-Гладкая Е. Г.; Ptashchenko O. V.; Naumik-Gladka K. G.
2017Высокотехнологическое развитие: подходы и особенности становленияПтащенко Е. В.; Птащенко О. В.; Ptashchenko O. V.
2016Дистанційне навчання – частина інновацій в освітіПтащенко О. В.; Телишевська Л. І.; Птащенко А. В.; Телишевська Л. И.; Ptashchenko O. V.; Telishevska L. I.
2016Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напрямів підготовки 6.030508 "Фінанси і кредит", 6.030505 "Управління персоналом та економіка праці" заочної форми навчанняПтащенко О. В.; Гронь О. В.; Птащенко Е. В.; Гронь А. В.; Ptashchenko O. V.; Gron O. V.
2014Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "Деньги и кредит" для иностранных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" всех форм обученияПтащенко Е. В.; Птащенко О. В.; Ptashchenko O. V.