Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Тема Интернет
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 1 по 20 из 20
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2013
QR-КОД – НОВЫЙ МАРКЕТИНГОВЫЙ ИНСТРУМЕНТ
Орленко Т. И.
2014
Аналіз методів інформаційного пошуку в мережі інтернет
Парфьонов Ю. Е.
;
Морозов О. І.
;
Parfonov Y. E.
;
Morozov O. I.
2018
Визначення методів та засобів для уніфікації процесу розробки веб-ресурсів малого підприємства
Алексієв В. О.
;
Горяінов В. М.
;
Алексеев В. О.
;
Горяинов В. Н.
;
Aleksiyev V. O.
;
Horiainov V. M.
2013
ВЛИЯНИЕ ПЛАТЕЖНЫХ СИСТЕМ НА РАЗВИТИЕ ИНТЕРНЕТ-КОММЕРЦИИ
Корсунова Е. Ю.
2018
Дослідження архітектури веб-рішень для реалізації сервісних контрактів автомобільної компанії
Алексієв В. О.
;
Цемма Д. О.
;
Алексеев В. О.
;
Цемма Д. А.
;
Aleksiyev V. O.
;
Tsemma D.
2018
Електронна комерція: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Яценко Р. М.
;
Яценко Р. Н.
;
Yatsenko R.
2014
Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Віртуальні підприємства та електронний бізнес" для студентів спеціальності 8.18010016 "Бізнес-адміністрування" всіх форм навчання
Грабовський Є. М.
;
Грабовский Е. Н.
;
Grabovsky E. M.
2016
Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Інформаційні системи і технології в управлінні" для студентів напряму підготовки 6.030502 "Економічна кібернетика" всіх форм навчання
Яценко Р. М.
;
Коваленко К. С.
;
Яценко Р. Н.
;
Коваленко Е. С.
;
Yatsenko R. M.
;
Kovalenko K. S.
2018
Омніканалний маркетинг – бізнес-модель майбутнього
Демченко Г. В.
;
Демченко А. В.
;
Demchenko G. V.
2017
Опасности виртуальной реальности
Вайсфельд В. Р.
;
Вайсфельд В. Р.
;
Vaisfeld V. R.
2013
РАБОТА БЕЗ ЗАКЛЮЧЕНИЯ ТРУДОВОГО ДОГОВОРА: НАЛОГОВЫЕ ПОСЛЕДСТВИЯ ДЛЯ НАНИМАТЕЛЯ И НАНИМАЕМОГО
Портнова Г. В.
2014
Ремаркетинг в интернете как инструмент эффективного взаимодействияс целевой аудиторией
Гусаченко К. В.
2016
Робоча програма навчальної дисципліни "Електронна комерція" для студентів усіх спеціальностей усіх форм навчання
Яценко Р. М.
;
Яценко Р. Н.
;
Yatsenko R.
2016
Робоча програма навчальної дисципліни "Інформатика" для студентів галузей знань 0305 "Економіка та підприємництво", 0306 "Менеджмент і адміністрування",1401 "Сфера обслуговування" всіх форм навчання
Степанов В. П.
;
Тесленко О. В.
;
Затхей В. А.
;
Stepanov V. P.
;
Teslenko O. V.
;
Zatkhei V. A.
2014
Сучасні особливості інтернет-брендингу в Україні
Небилиця О. А.
;
Тімонін К. О.
;
Небылица Е. А.
;
Тимонин К. А.
;
Nebylitsia О. А.
;
Timonin K. O.
2018
Сучасні інформаційні системи і технології: робоча програма для студентів галузі знань 29 "Міжнародні відносини" першого (бакалаврського) рівня
Удовенко С. Г.
;
Тесленко О. В.
;
Бринза Н. О.
;
Брынза Н. А.
;
Udovenko S. G.
;
Teslenko O. V.
;
Brynza N. O.
2014
Удосконалення управління міжнародною рекламною діяльністю підприємства
Сидорченко С. І.
;
Сидорченко С. И.
;
Sidorchenko S. I.
2017
Умови формування та важелі регулювання «нової економіки» як сучасного феномена
Гончарова С. Ю.
;
Буряк І. В.
;
Гончарова С. Ю.
;
Буряк И. В.
;
Goncharova S. Y.
;
Buriak I. V.
2014
Формування комплексу маркетингових комунікацій у зовнішньоекономічній діяльності підприємства
Ткач В. Ю.
;
Tkach V. Y.
2011
Інтернет – сучасне та майбутнє В2В-маркетингу
Борисенко М. А.
;
Borysenkо М. A.