Просмотр собрания по группе - Тема Интернет

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 20
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2013QR-КОД – НОВЫЙ МАРКЕТИНГОВЫЙ ИНСТРУМЕНТОрленко Т. И.
2014Аналіз методів інформаційного пошуку в мережі інтернетПарфьонов Ю. Е.; Морозов О. І.; Parfonov Y. E.; Morozov O. I.
2018Визначення методів та засобів для уніфікації процесу розробки веб-ресурсів малого підприємстваАлексієв В. О.; Горяінов В. М.; Алексеев В. О.; Горяинов В. Н.; Aleksiyev V. O.; Horiainov V. M.
2013ВЛИЯНИЕ ПЛАТЕЖНЫХ СИСТЕМ НА РАЗВИТИЕ ИНТЕРНЕТ-КОММЕРЦИИКорсунова Е. Ю.
2018Дослідження архітектури веб-рішень для реалізації сервісних контрактів автомобільної компаніїАлексієв В. О.; Цемма Д. О.; Алексеев В. О.; Цемма Д. А.; Aleksiyev V. O.; Tsemma D.
2018Електронна комерція: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняЯценко Р. М.; Яценко Р. Н.; Yatsenko R.
2014Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Віртуальні підприємства та електронний бізнес" для студентів спеціальності 8.18010016 "Бізнес-адміністрування" всіх форм навчанняГрабовський Є. М.; Грабовский Е. Н.; Grabovsky E. M.
2016Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Інформаційні системи і технології в управлінні" для студентів напряму підготовки 6.030502 "Економічна кібернетика" всіх форм навчанняЯценко Р. М.; Коваленко К. С.; Яценко Р. Н.; Коваленко Е. С.; Yatsenko R. M.; Kovalenko K. S.
2018Омніканалний маркетинг – бізнес-модель майбутньогоДемченко Г. В.; Демченко А. В.; Demchenko G. V.
2017Опасности виртуальной реальностиВайсфельд В. Р.; Вайсфельд В. Р.; Vaisfeld V. R.
2013РАБОТА БЕЗ ЗАКЛЮЧЕНИЯ ТРУДОВОГО ДОГОВОРА: НАЛОГОВЫЕ ПОСЛЕДСТВИЯ ДЛЯ НАНИМАТЕЛЯ И НАНИМАЕМОГОПортнова Г. В.
2014Ремаркетинг в интернете как инструмент эффективного взаимодействияс целевой аудиториейГусаченко К. В.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Електронна комерція" для студентів усіх спеціальностей усіх форм навчанняЯценко Р. М.; Яценко Р. Н.; Yatsenko R.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Інформатика" для студентів галузей знань 0305 "Економіка та підприємництво", 0306 "Менеджмент і адміністрування",1401 "Сфера обслуговування" всіх форм навчанняСтепанов В. П.; Тесленко О. В.; Затхей В. А.; Stepanov V. P.; Teslenko O. V.; Zatkhei V. A.
2014Сучасні особливості інтернет-брендингу в УкраїніНебилиця О. А.; Тімонін К. О.; Небылица Е. А.; Тимонин К. А.; Nebylitsia О. А.; Timonin K. O.
2018Сучасні інформаційні системи і технології: робоча програма для студентів галузі знань 29 "Міжнародні відносини" першого (бакалаврського) рівняУдовенко С. Г.; Тесленко О. В.; Бринза Н. О.; Брынза Н. А.; Udovenko S. G.; Teslenko O. V.; Brynza N. O.
2014Удосконалення управління міжнародною рекламною діяльністю підприємстваСидорченко С. І.; Сидорченко С. И.; Sidorchenko S. I.
2017Умови формування та важелі регулювання «нової економіки» як сучасного феноменаГончарова С. Ю.; Буряк І. В.; Гончарова С. Ю.; Буряк И. В.; Goncharova S. Y.; Buriak I. V.
2014Формування комплексу маркетингових комунікацій у зовнішньоекономічній діяльності підприємстваТкач В. Ю.; Tkach V. Y.
2011Інтернет – сучасне та майбутнє В2В-маркетингуБорисенко М. А.; Borysenkо М. A.