Просмотр собрания по группе - Тема интегрированные маркетинговые коммуникации

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 6 из 6
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Brand management: syllabus for students of all specialties the second (master’s) levelMartynenko M. V.; Мартиненко М. В.
2018Бренд-менеджмент: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняМартиненко М. В.; Martynenko M. V.
2012Интегрированные маркетинговые коммуникации как способ завоевания новых рынковАнгелова И. Г.
2018Маркетинг інновацій: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняМартиненко М. В.; Мажник Л. О.; Мажник Л. А.; Martynenko M. V.; Mazhnyk L. O.
2019Маркетингові комунікації: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.; Ус М. И.; Us M. I.
2018Принципи формування комплексу маркетингових комунікацій підприємства на міжнародному ринку В2ВПолякова Я. О.; Надеіна М. В.; Полякова Я. А.; Надеина М. В.; Polyakova Y. O.; Nadeina M. V.