Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Тема формування
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 1 по 20 из 42
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2016
Аналіз стратегій виходу підприємства на зовнішній ринок з новим товаром
Шталь Т. В.
;
Литвиненко В. С.
2011
Аналіз сучасних методів та моделей формування маркетингової стратегії туристичних підприємств
Кулєшова Н. В.
2015
Аналіз і оцінка стану експортного потенціалу підприємства
Грищенко А. О.
;
Грищенко А. А.
;
Gryshchenko A. O.
2020
Бренд-менеджмент. Методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Мартиненко М. В.
2013
Бренди промислових підприємств: формування та ефективність використання : монографія
Ястремська О. М.
;
Тімонін О. М.
;
Тімонін К. О.
;
Ястремская Е. Н.
;
Тимонин А. М.
;
Тимонин К. А.
;
Iastremska O. M.
;
Timonin O. M.
;
Timonin K. O.
2016
Динаміка розвитку образу педагога протягом століть
Прус Н. О.
2007
Дослідження тенденцій розвитку вітчизняного ринку банківського кредитування в умовах фінансової глобалізації
Колодізєв О. М.
2017
Концептуальні підходи щодо визначення сутності експортного потенціалу
Бестужева С. В.
;
Bestuzheva S. V.
2022
Методичні аспекти формування міжнародної збутової стратегії підприємства
Єфремова К. В.
2016
Особливості формування людського капіталу засобом його інтелектуалізації
Гавкалова Н. Л.
;
Амосов О. Ю.
2023
Особливості формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства
Бестужева С. В.
;
Маткава Д. Ю.
2013
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ПОКАЗНИКІВ ОПЕРАТИВНОГО КОНТРОЛІНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Стеценко О. Ю.
2014
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ
Колівошко Г. М.
2009
Оцінка та формування стратегічних напрямів розвитку потенціалу машинобудівного підприємства
Врода Ю. Ф.
;
Vroda Y. F.
2021
Педагогічні умови ефективного формування умінь самостійної навчальної діяльності в іноземних слухачів підготовчих факультетів Українських ЗВО
Шарапова О. В.
2016
Позитивний імідж викладача іноземної мови – запорука професійного успіху
Прус Н. О.
2021
Проектування логістичних систем: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Логістика» другого (магістерського) рівня
Мельникова К. В.
2013
ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ ЕКСПОРТНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
Зерниченко К. Д.
2016
Процес формування як спосіб подолання проблем фінансування житлової нерухомості
Давиденко Д. О.
;
Давиденко Д. А.
;
Davidenko D. O.
2015
Робоча програма навчальної дисципліни "Проектування логістичних систем" для студентів спеціальності 8.03060107 "Логістика" денної форми навчання
Колодізєва Т. О.
;
Колодизева Т. А.
;
Kolodizieva T. O.