Просмотр собрания по группе - Тема branding

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 6 по 19 из 19 < назад 
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Strategic Management of Brand Positioning in the MarketGarachkovska O.; Sytnyk O.; Fayvishenko D.; Taranskiy I.; Afanasieva O. M.; Prosianyk O. P.
2023Theoretical aspects of branding for the development of brand management strategy at Ukrainian enterprisesBlyznyuk T.; Maistrenko O.
2021Theory and Practice of Organization RebrandingLysytsia N. M.; Prytychenko T. I.; Kononenko O. I.; Martynenko A. O.
2021Use of branding in the tourism industryIastremska O. O.
2013Вrendinq in the companyShevyakova N.
2016Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Бренд-менеджмент" для студентів спеціальностей 8.03060101 "Менеджмент організацій і адміністрування", 8.03060102 "Менеджмент інноваційної діяльності" денної форми навчанняЯстремська О. М.; Струпинська Н. В.; Ястремская Е. Н.; Струпинская Н. В.; Iastremska O. M.; Strupynska N. V.
2018Особливості брендингу як інструменту стратегування соціально-економічного розвитку територійЛисиця Н. М.; Бєлікова Н. В.; Мартиненко М. В.; Лисица Н. М.; Беликова Н. В.; Мартыненко М. В.; Lysytsia N. M.; Bielikova N. V.; Martynenko M. V.
2018Особливості брендингу як інструменту стратегування соціально-економічного розвитку територійЛисиця Н. М.; Бєлікова Н. В.; Мартиненко М. В.; Лисица Н. М.; Беликова Н. В.; Мартыненко М. В.; Lysytsia N. M.; Bielikova N. V.; Martynenko M. V.
2015Плани семінарських занять, практичні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Бренд-менеджмент" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчанняЛисиця Н. М.; Гронь О. В.; Лисица Н. М.; Гронь А. В.; Lisitsa N. M.; Gron O. V.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Бренд-менеджмент" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняЛисиця Н. М.; Гронь О. В.; Лисица Н. М.; Гронь А. В.; Lisitsa N. M.; Gron O. V.
2019Розвиток брендингу в Україні як необхідне підґрунтя забезпечення конкурентоспроможності компаній в умовах інтенсифікації міжнародних економічних відносинНікітіна А. В.; Азарова А. О.; Никитина А. В.; Nikitina A. V.; Azarova A. O.
2015Сучасний маркетинг: аналіз і перспективи розвитку : наукове виданняОрлов П. А.; Лисиця Н. М.; Холодний Г. О.; Притиченко Т. І.; Косенков С. І.; Алдохіна Н. І.; Рожко В. І.; Птащенко О. В.; Бихова О. М.; Гронь О. В.; Рубан В. В.; Лях І. С.; Брусенко Н. В.; Орлов П. А.; Лисица Н. М.; Холодный Г. А.; Притыченко Т. И.; Косенков С. И.; Алдохина Н. И.; Рожко В. И.; Птащенко Е. В.; Быхова Е. М.; Гронь А. В.; Рубан В. В.; Лях И. С.; Брусенко Н. В.; Orlov P. A.; Lysytsya N. M.; Holodnyi G. O.; Prytychenko T. I.; Kosenkov S. I.; Aldokhina N. I.; Rozhko V. I.; Ptashchenko O. V.; Bikhova O. M.; Gron O. V.; Ruban V. V.; Liakh I. S.; Brusenko N. V.
2016Територіальний брендинг, як основний інструмент підвищення популярності містаМавріду В. Ю.; Птащенко О. В.; Бадяєв О. В.; Мавриду В. Ю.; Птащенко Е. В.; Бадяев А. В.; Mavridu V. Y.; Ptashchenko O. V.; Badyaev O. V.
2017Управління іміджем підприємства : робоча програма для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) рівняПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.