Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Тема marketing management
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 3 по 19 из 19
< назад
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2014
Забезпечення ефективності міжнародного маркетинг-менеджменту підприємства
Жгунова К. А.
;
Zhgunova K. A.
2013
Концептуальні засади організації маркетингового управління промисловим підприємством
Пилипенко А. А.
;
Березовський К. М.
;
Пилипенко А. А.
;
Березовский К. М.
;
Pylypenko A. A.
;
Berezovsky K. M.
2013
Маркетингове управління діяльністю промислового підприємства в умовах глобалізації
Березовський К. М.
;
Березовский К. М.
;
Berezovsky K. M.
2017
Маркетингове управління та його інструментарій на сучасному виробничому підприємстві
Кір'ян О. І.
;
Кір'ян І. С.
;
Кирьян Е. И.
;
Кирьян И. С.
;
Kir'yan O. I.
;
Kir'yan I. S.
2018
Маркетинговий менеджмент: робоча програма для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» другого (магістерського) рівня
Грузіна І. А.
;
Василик С. К.
;
Кінас І. О.
;
Грузина И. А.
;
Кинас И. А.
;
Gruzina I. A.
;
Vasilik S. K.
;
Kinas I. O.
2016
Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчання
Птащенко О. В.
;
Птащенко А. В.
;
Ptashchenko O. V.
2013
Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності 8.18010016 "Бізнес-адміністрування" денної форми навчання
Грузіна І. А.
;
Грузина И. А.
;
Gruzina I. A.
2012
Організаційні аспекти маркетингової діяльності на підприємстві
Руденко Ю. В.
;
Rudenko Y. V.
2015
Організація маркетингового управління діяльністю підприємств машинобудівного кластера в умовах глобалізації: монографія
Лепейко Т. І.
;
Пилипенко А. А.
;
Пушкар О. І.
;
Березовський К. М.
;
Попов О. В.
;
Лепейко Т. И.
;
Пушкарь А. И.
;
Березовский К. М.
;
Попов А. В.
;
Lepeyko T. I.
;
Pylypenko A. A.
;
Pushkar O. I.
;
Berezovsky K. M.
;
Popov О. V.
2015
Організація маркетингового управління діяльністю підприємств машинобудівного кластера в умовах глобалізації: монографія
Лепейко Т. І.
;
Пилипенко А. А.
;
Пушкар О. І.
;
Березовський К. М.
;
Попов О. В.
;
Лепейко Т. И.
;
Пушкарь А. И.
;
Березовский К. М.
;
Попов А. В.
;
Lepeyko T. I.
;
Pylypenko A. A.
;
Pushkar O. I.
;
Berezovsky K. M.
;
Popov О. V.
2015
Організація маркетингового управління діяльністю підприємств машинобудівного кластера в умовах глобалізації: монографія
Лепейко Т. І.
;
Пилипенко А. А.
;
Пушкар О. І.
;
Березовський К. М.
;
Попов О. В.
;
Лепейко Т. И.
;
Пушкарь А. И.
;
Березовский К. М.
;
Попов А. В.
;
Lepeyko T. I.
;
Pylypenko A. A.
;
Pushkar O. I.
;
Berezovsky K. M.
;
Popov О. V.
2014
Організація і управління міжнародної маркетингової діяльності підприємства
Іванова О. С.
;
Иванова О. С.
;
Ivanova O. S.
2013
Підходи до визначення витрат на маркетинг
Притиченко Т. І.
;
Руденко Ю. В.
;
Руденко Ю. В.
;
Rudenko Y. V.
;
Prytychenko T. I.
2016
Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчання
Птащенко О. В.
;
Птащенко Е. В.
;
Ptashchenko O. V.
2012
Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності 8.03060101 "Менеджмент організацій і адміністрування" денної форми навчання
Тімонін О. М.
;
Ларіна К. В.
;
Тимонин А. М.
;
Ларина Е. В.
;
Timonin O. M.
;
Larina K. V.
2016
Розвиток маркетингового забезпечення зовнішньоекономічної діяльності підприємства
Матейченко Д. К.
;
Mateichenko D. K.
2016
Управління розробкою та реалізацією міжнародної маркетингової програми підприємства
Перець Н. О.
;
Перец Н. А.
;
Perez N. O.