Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Заголовки
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 16522 по 16541 из 24311
< назад
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2013
РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА ОСНОВІ SWOТ-АНАЛІЗУ НА ПРИКЛАДІ БАНКІВСЬКОЇ УСТАНОВИ
Руденко О. В.
2005
Реалізація стратегії інноваційного розвитку України в контексті активізації процесів глобальних перетворень
Гриньова В. М.
;
Колодізєв О. М.
2016
Реалізація та фінансування проектів публічно-приватного партнерства в Україні
Остапенко В. М.
2020
Реалізація технології змішаного навчання у новій освітній ситуації
Герасименко Е. М.
2018
Реалізація ідей педагогіки співробітництва під час викладання англійської мови студентам економічних спеціальностей
Черниш Л. М.
2014
Реалізація інвестиційних проектів із застосуванням кластерного механізму
Ковальчук В. А.
2020
Реалізація інноваційних процесів у сфері управління персоналом
Козлова І. М.
2012
РЕАЛІЗАЦІЯ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
Ульянова Г. С.
2012
РЕАЛІЗАЦІЇЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В БАНКІВСЬКИХ УСТАНОВАХ УКРАЇНИ НА ОСНОВІ SWOT-АНАЛІЗУ
Кравченко Г. М.
2020
Реаліті-шоу як засіб масового впливу на суспільство
Задорожна А. В.
2012
РЕАЛІЇ ЗАСТОСУВАННЯ ПОДАТКОВОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ПІЛЬГИ У ЗВ’ЯЗКУ ЗІ ЗМІНАМИ В ЗАКОНОДАВСТВІ
Тесленко Ю. О.
2021
Ребрендинг України у міжнародному інформаційному середовищі
Соляр К. Р.
2016
Ребрендинг як елемент маркетингової стратегії на підприємстві
Шевченко І. В.
;
Шевченко И. В.
;
Shevchenko I. V.
2016
Ребрендинг як елемент маркетингової стратегії на підприємстві.
Шевченко І. В.
;
Шевченко И. В.
;
Shevchenko I. V.
2017
Ребрендинг як напрям активної маркетингової стратегії туристичного підприємства
Алдошина М. В.
;
Aldoshyna M. V.
2014
РЕВИЗИЯ В УСЛОВИЯХ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ КОМПЬЮТЕРНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ
Терехина Д. И.
2014
РЕВИЗИЯ ГОСУДАРСТВЕННОГО УЧРЕЖДЕНИЯ В УСЛОВИЯХ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ КОМПЬЮТЕРНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ
Магидова В. П.
2012
РЕВІЗІЯ ВИКОНАННЯ ЗАГАЛЬНОГО ФОНДУ КОШТОРИСУ БЮДЖЕТНОЇ УСТАНОВИ
Литкін Є. Є.
2014
РЕВІЗІЯ ЗАПАСІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Шевченко М. С.
2014
РЕВІЗІЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Бистро В. В.