Просмотр собрания по группе - Заголовки

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 16610 по 16629 из 24311 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2000Результаты наблюдения процессов в нижней ионосфере, сопутствующих затмению Солнца 11 августа 1999 г.Гоков А. М.; Черногор Л. Ф.; Гоков О. М.; Чорногор Л. Ф.; Gokov O. M.; Chornogor L. F.
2016Результаты обучения, которые могут определять содержание дисциплины физическое воспитание в учебных заведенияхМаракушин А. И.; Поддубный А. Г.; Маракушин А. І.; Піддубний О. Г.; Marakushin A. I.; Piddubny O. G.
2018Результаты оценки периодических свойств S-box алгоритма поточного шифрования RC4Евсеев С. П.; Королев Р. В.; Белоус Д. М.
2014Рейтингова оцінка важливості складових технології менеджменту персоналуСоболев В. Г.
2016Рейтингова оцінка викладача як основа для його самооцінкиТисячна Ю. С.
2012Рейтингова оцінка діяльності банків та їх підрозділівАфанасенко М. В.; Afanasenko M. V.
2014РЕЙТИНГОВА ОЦІНКА ДІЯЛЬНОСТІ КОМЕРЦІЙНИХ БАНКІВ ЗА СИСТЕМОЮ CAMELSГогой І. Ю.
2016Рейтингова оцінка ефективності туристичної діяльності регіонів України з використанням методу DEAЛепетюха Н. В.
2012РЕЙТИНГОВА ОЦІНКА ПЛАТОСПРОМОЖНОСТІ БЮДЖЕТУ АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ОДИНИЦІГубенко А. В.
2012Рейтингова оцінка платоспроможності бюджету жовтневого району м. ХарковаНазаров Є. С.
2012Рейтингова система CAMEL як інструмент оцінки фінансового стану банкуКолодізєв О. М.; Попов І. І.
2012РЕЙТИНГУВАННЯ БАНКІВ МЕТОДОМ ТАКСОНОМІЇКонарева А. Ю.
2016Рейтингування ВНЗ у вітчизняній системі вищої освітиДериховська В. І.; Derykhovska V. I.; Дериховская В. И.
2017Рейтингування внз як складова туристичної привабливості обєднань територіальних громадНаумік-Гладка К. Г.; Naumik-Gladka K. G.
2008Реклама в процесі стратегічного управління інвестуванням підприємствСігаєва Т. Є.; Сигаева Т. Е.; Sigaieva T. E.
2017Реклама в різноманітних мережах як сучасний маркетинговий інструментПанченко Т. І.
2017Реклама как маркетинговый инструмент развития предприятийОсьмачко С. А.
2020Реклама та суспільство: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняСорокіна Г. В.
2023Реклама у контексті естетичного дослідженняОлексенко Я. І.
2018Реклама як ефективний інструмент маркетингуПанченко Т. І.