Просмотр собрания по группе - Заголовки

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 16637 по 16656 из 24311 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2013РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ КОНТРОЛЮ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКУБондаренко М. В.
2015Рекомендації щодо вдосконалення механізму фінансування науково-дослідних робіт у вищих навчальних закладах : наукове виданняВоліков В. В.; Коюда В. О.; Коюда О. П.; Воликов В. В.; Коюда В. А.; Коюда А. П.; Volikov V. V.; Koiuda V. O.; Koiuda O. P.
2021Рекомендації щодо визначення конкурентних позицій та обґрунтування конкурентних стратегій банків за результатами інтегральної оцінки їх конкурентоспроможностіБезродна О. С.
2013Рекомендації щодо удосконалення публічно-приватного партнерства в Україні (регіональний аспект)Остапенко В. М.
2017Рекомендації щодо упорядкування внутрішнього аудиту бюджетних установКалінкін Д. В.; Калинкин Д. В.; Kalinkin D. V.
2016Рекомендації як інструмент просування бізнес-стратегійСтепаненко В. О.; Степаненко В. А.; Stepanenko V. O.
2020Рекреаційна економіка : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів спеціальності 242 «Туризм» третього (освітньо-наукового) рівняСущенко О. А.
2023Рекрутинг . Методичні рекомендації до практичних завдань та плани семінарських занять для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняПисаревська Г. І.
2020Рекрутинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 051 "Економіка" першого (бакалаврського) рівняПисаревська Г. І.
2019Религиозная культура английских пиратов (вторая половина XVI в.)Пастушенко А. А.
2023Релокація як засіб збереження бізнесу в умовах війниАндрієнко А. Д.; Луговий Б. В.
2019Релігія у постсекулярну добу: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 291 "Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії" другого (магістерського) рівняКузь О. М.; Потоцька Ю. І.
2020Релігієзнавство: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 291 «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» першого (бакалаврського) рівняКузь О. М.; Коннова Н. О.; Потоцька Ю. І.
2014Ремаркетинг в интернете как инструмент эффективного взаимодействияс целевой аудиториейГусаченко К. В.
2012РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ ТА ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ЇЇ РІВЕНЬКоротя А. С.
2013РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ТА РЕЗЕРВИ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯХалваши І. Т.
2012Реорганізація кадрової політики як засіб підвищення ефективності діяльності органів місцевого самоврядуванняПолякова В. С.
2020Репрезентація діяльності підприємства нафтовидобувної галузі засобами медіа-комунікаційЦуканова К. С.
2022Репрезентація концепту "хитрість" у фольклорному дискурсіСавицька Л. В.; Скоробогатова О. О.
2020Репутаційний маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняСущенко О. А.