Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Заголовки
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 1710 по 1729 из 24240
< назад
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2017
Manipulated marketing as a component of marketing potential of the enterprise
Korneeva D. E.
;
Martiyanova M. P.
2023
Manufacturing internship: program for students of specialty 073 “Management” of the study programme “Business Administration” of the first (bachelor’s) level
Myronova O. M.
;
Kinas I. O.
2015
The marketing information system of industrial enterprises in the context forecasting research
Іванов Ю. Б.
;
Яшкіна О. І.
;
Иванов Ю. Б.
;
Яшкина О. И.
;
Ivanov Y. B.
;
Yashkinа О. I.
2017
Marketing : syllabus for Bachelor's (first) degree students of speciality 051 "Economics"
Afanasiev M. V.
;
Panchuk A.
;
Kotelnykova Yu.
2018
Marketing : syllabus for Bachelor's (first) degree students of speciality 292 "International Economic Relations"
Moskalenko N.
2022
Marketing activity of business: globalization focus
Dybach I.
;
Pankova K.
2021
Marketing and education: directions of distance learning development
Lysytsia N. M.
;
Byelikova Y. V.
;
Martynenko M. V.
;
Prytychenko T. I.
2021
Marketing and education: directions of distance learning development
Lysytsia N. M.
;
Byelikova Y. V.
;
Martynenko M. V.
;
Prytychenko T. I.
2021
Marketing and education: directions of distance learning development
Lysytsia N.
;
Byelikova Yu.
;
Martynenko M.
;
Prytychenko T.
2022
Marketing and sales management: syllabus of the academic discipline for students of specialty 073 "Management" of the educational program "Business administration" of the second (master's) level
Myronova O. M.
;
Kotlyk A. V.
2021
Marketing approach in motivation of personnel
Klok O. P.
;
Slavinska A. V.
2022
Marketing as a key method of increasing international competitveness
Dybach I.
;
Pankova K.
2019
Marketing innovations: syllabus for students of all specialties of the second (master's) level
Sigaieva T. E.
;
Сігаєва Т. Є.
;
Сигаева Т. Е.
2018
Marketing plan as an important tool of the business development
Myronova O. M.
;
Миронова О. М.
;
Миронова О. Н.
2019
Marketing policy for management of economic development in globalization
Ptashchenko O. V.
;
Afanasieva O. M.
;
Morozova Ye. S.
2019
Marketing policy for management of economic development in globalization
Ptashchenko O. V.
;
Afanasieva O. M.
;
Morozova Ye. S.
2018
Marketing research and marketing planning at macro and micro levels
Lisna I. F.
;
Pivavar I. V.
;
Ponomarenko O. O.
;
Лісна І. Ф.
;
Пивавар І. В.
;
Пономаренко О. О.
;
Лесная И. Ф.
;
Пивавар И. В.
;
Пономаренко А. А.
2018
Marketing Research and Marketing Planning at Macro and Micro Levels
Lisna I. F.
;
Pivavar I. V.
;
Ponomarenko O. O.
;
Лісна І. Ф.
;
Пивавар І. В.
;
Пономаренко О. О.
;
Лесная И. Ф.
;
Пивавар И. В.
;
Пономаренко А. А.
2021
Marketing tricks and their impact on human
Ptashchenko O. V.
;
Nevdachyna A. S.
2017
Marketing-monitoring аnd social-psychological research іn management of development оf the educational environment оf the higher education institution
Poliakova H. A.