DSpace Харьковский національний економічний університетНауково-технічна бібліотекаНАУКОВИЙ АРХИВ
 

Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics // Репозитарій Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця (ХНЕУ ім. С. Кузнеця) // Репозитарий Харьковского национального экономического университета имени Семена Кузнеца (ХНЭУ им. С. Кузнеца) >

Перегляд зібрання за групою - Заголовки

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И I Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ь Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 405 до 424 із 17517
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017The main causes of crisis in the modern economic conditionsMyronova O. M.; Миронова О. М.; Миронова О. Н.
2015The Main Components of the External Environment that Have Been Taken into Consideration in Developing the Model of Poland 2050Gordiienko L. Y.; Wackowski K. S.; Гордієнко Л. Ю.; Вацьковські К. С.; Гордиенко Л. Ю.; Вацьковски К. С.
2012MAIN CURRENCIES ON THE FOREX MARKETChernobay A., Tselih J.
2012THE MAIN POSSIBILITIES OF THE UKRAINIAN FINANCIAL MARKET DEVELOPMENTHrumalo A.
2012THE MAIN PROBLEMS OF TOURISM IN UKRAINE AND THEIR SOLUTIONSMurga N.
2016Major factors of increase of business entities social responsibility and their marketingOrlov P. A.; Орлов П. А.
2017Management of attentionSleptsova A. B.; Слєпцова А. Б.; Слепцова А. Б.
2016Management of enterprise’s competitivenessKononchenko Y. A.; Кононченко Ю. А.
2013MANAGEMENT OF MULTINATIONAL COMPANIESYaromenko L.
2016The managerial decision support in innovation cost managementLabunska S.; Лабунська С. В.; Лабунская С. В.
2013MANAGERIAL PROBLEM OF DECISIONMAKING AT ENTERPRISESShlyahova A.
2016Managing the Risk Factor in the Strategic Decisions-Making Process at the EnterpriseKapustnyk S. K.; Капустник С. К.
2017Manipulated marketing as a component of marketing potential of the enterpriseKorneeva D. E.; Martiyanova M. P.; Корнєєва Д. Е.; Мартиянова М. П.; Корнеева Д. Э.
2017Marketing-monitoring аnd social-psychological research іn management of development оf the educational environment оf the higher education institutionPoliakova H. A; Полякова Г. А.; Полякова А. А.
2015The marketing information system of industrial enterprises in the context forecasting researchІванов Ю. Б.; Яшкіна О. І.; Иванов Ю. Б.; Яшкина О. И.; Ivanov Yu. B.; Yashkinа О. I.
2013MECHANISMS OF COMPANY'S FINANCIAL STABILIZATIONSlizkaya, I.
2013MEDICAL RESORT MANAGEMENT IN UKRAINE: CHALLENGES AND OPPORTUNITIESDekhtyar, N.; Дехтяр, Надія Анатоліївна; Дехтярь, Надежда Анатольевна
2016Merger and acquisition`s practice in UkraineCherednik A. O.; Чередник А. О.
2012MERGERS AND ACQUISITIONSKarashchuk I.
1999Mesospheric electric field measurements with a partial reflection radarMartynenko S. I.; Rozumenko V. T.; Tsymbal A. M; Tyrnov O. F.; Gokov A. M.; Мартыненко С. И.; Розуменко В. Т.; Цымбал А. М.; Тырнов O. Ф.; Гоков А. М.; Мартиненко С. І.; Розуменко В. Т.; Цымбал А. М.; Тирнов O. Ф.; Гоков О. М.
Відображення результатів від 405 до 424 із 17517
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок