Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/10311
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПилипенко Д. Р.-
dc.contributor.authorPylypenko D. R.-
dc.date.accessioned2015-10-12T07:39:49Z-
dc.date.available2015-10-12T07:39:49Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПилипенко Д. Р. Когнітивна модель оптимізації маркетингових та логістичних витрат корпоративних логістичних систем / Д. Р. Пилипенко// Управління розвитком. - 2015. - №2. - С. 75 - 81en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10311-
dc.description.abstractСтаттю присвячено розвитку теоретико-методичного забезпечення формування контуру управління витратами забезпечення функціонування корпоративних логістичних систем. Особливістю розробки є виокремлення маркетингових і логістичних витрат у рамках інтегрованих ланцюгів створення вартості з подальшою оптимізацією співвідношення рівнів таких витрат. Як інструмент оптимізації використано методологію когнітивного моделювання. Відповідні критерії оптимізації запропоновано пов’язувати з установленими стратегічними орієнтирами функціонування та розвитку корпоративної логістичної системи. Зазначені орієнтири формують політику управління логістичними витратами та маркетингову політику підтримки бізнес-процесів корпоративного підприємства. Параметри таких політик у статті пропонується фіксувати через диференціацію вагових характеристик когнітивного графу та параметрів матриці суміжності.en_US
dc.description.abstractСтатья посвящена развитию теоретико-методического обеспечения формирования контура управления затратами обеспечения функционирования корпоративных логистических систем. Особенностью авторских предложений являются выделения маркетинговых и логистических затрат в рамках интегрированных цепочек создания стоимости с дальнейшей оптимизацией соотношения уровней таких затрат. В качестве инструмента оптимизации использована методология когнитивного моделирования. Критерии оптимизации предложено связывать с установленными стратегическими ориентирами функционирования и развития корпоративной логистической системы. Такие ориентиры формируют политику управления логистическими затратами и маркетинговую политику поддержки бизнес-процессов корпоративного предприятия. Параметры таких политик предлагается фиксировать через дифференциацию весовых характеристик когнитивного графа и параметров матрицы смежности.en_US
dc.description.abstractThe article is aimed at development of theoretical-methodical provisions for outlining the cost management in terms of supporting the function of corporate logistics systems. The author’s proposals especially concern the selection of marketing and logistics costs within integrated value chains, with further optimization of balance of such costs levels. As an optimization tool the methodology of cognitive modeling is used. The optimization criteria were proposed to be linked with the strategic guidelines of function and development of a corporate logistics system. Such guidelines form the policy of logistic costs management as well as marketing policy for supporting the business processes of corporate enterprise. The parameters of such policies has been proposed to fixate through the differentiation of the weight characteristics of cognitive graph plus the adjacency matrix parameters.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectкогнітивне моделюванняen_US
dc.subjectмаркетингові витратиen_US
dc.subjectлогістичні витратиen_US
dc.subjectбізнес-процесen_US
dc.subjectінтегрована корпоративна логістична системаen_US
dc.subjectкогнитивное моделированиеen_US
dc.subjectмаркетинговые затратыen_US
dc.subjectлогистические затратыen_US
dc.subjectбизнес- процессыen_US
dc.subjectкорпоративная логистическая системаen_US
dc.subjectcognitive modelingen_US
dc.subjectmarketing costsen_US
dc.subjectlogistics costsen_US
dc.subjectbusiness processesen_US
dc.subjectcorporate logistics systemen_US
dc.titleКогнітивна модель оптимізації маркетингових та логістичних витрат корпоративних логістичних системen_US
dc.title.alternativeКогнитивная модель оптимизации маркетинговых и логистических затрат корпоративных логистических системen_US
dc.title.alternativeСognitive model for optimizing the marketing and logistics costs of corporate logistics systemsen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc658.81:005.346en_US
Располагается в коллекциях:Статті (ДУПАЕП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Пилипенко Д.Р..pdf1,47 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.