Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/10457
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАстахова І. Е.-
dc.contributor.authorАстахова И. Э.-
dc.contributor.authorAstakhova I. E.-
dc.date.accessioned2015-12-09T11:49:35Z-
dc.date.available2015-12-09T11:49:35Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationРобоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030503 "Міжнародна економіка" денної форми навчання [Електронний ресурс] / укл. І. Е. Астахова; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (623 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015. - 53 с. - Загол. з титул. екрану.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10457-
dc.description.abstractПодано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за темами. Вміщено плани лекцій, практичних та семінарських занять, матеріали для закріплення знань (самостійну роботу, контрольні запитання), критерії оцінювання знань студентів, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни. Рекомендовано для студентів напряму підготовки 6.030503 "Міжнародна економіка" денної форми навчання.en_US
dc.description.abstractПредставлен тематический план учебной дисциплины и ее содержание по темам. Помещены планы лекций, практических и семинарских занятий, материалы для закрепления знаний (самостоятельная работа, контрольные вопросы), критерии оценки знаний студентов, профессиональные компетентности, которыми должен владеть студент после изучения дисциплины. Рекомендовано для студентов направления подготовки 6.030503 "Международная экономика" дневной формы обучения.en_US
dc.description.abstractThe thematic plan of the academic discipline and its contents by topics are presented. The plans of lectures, practicals and seminars, materials for consolidation of knowledge (self-study, test questions), criteria for the assessment of students' knowledge, professional competences which a student should have after learning the discipline are provided. Recommended for full-time students of training direction 6.030503 "International Economics".en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectтоварen_US
dc.subjectцінаen_US
dc.subjectрозподілen_US
dc.subjectкомунікаціїen_US
dc.subjectстратегіїen_US
dc.subjectмоделі розвиткуen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectкомплекс маркетингаen_US
dc.subjectтоварen_US
dc.subjectценаen_US
dc.subjectраспределениеen_US
dc.subjectкоммуникацииen_US
dc.subjectстратегииen_US
dc.subjectмодели развитияen_US
dc.subjectмаркетинговые исследованияen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectproducten_US
dc.subjectpriceen_US
dc.subjectdistributionen_US
dc.subjectcommunicationsen_US
dc.subjectstrategiesen_US
dc.subjectmodel of developmenten_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.titleРобоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030503 "Міжнародна економіка" денної форми навчанняen_US
dc.title.alternativeРабочая программа учебной дисциплины "Маркетинг" для студентов направления подготовки 6.030503 "Международная экономика" дневной формы обученияen_US
dc.title.alternativeSyllabus of the academic discipline "Marketing" for full-time students of training direction 6.030503 "International Economics"en_US
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2015-Астахова І. Е.pdf560,57 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.