Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 171-180 зі 186 (час пошуку: 0.023 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023The influence of cultural factors on the reidentification of Ukrainian refugeesByelikova Y.; Lysytsia N.
2023Design as a key factor in brand building: value congruence and brand identity through designMartynenko M.; Lysytsia N.; Martynenko A.; Us M.
2023Цифровий маркетинг: регіональні та глобальні виміри у повоєнному періодіКотельникова Ю. М.; Дідик Д. О.; Хороших В. В.; Дубовик Н. А.
2023Using artificial intelligence in internet marketingKotelnikova Iu.
2024Teaching and Learning amid War Crisis: Perceptions of Ukrainian Academic Staff and Students on Online EducationKononova N.; Berbyuk-Lindström N.; Panchuk A.
2023Theoretical Basis of Relationship Marketing of Ukrainian Higher Education InstitutionsPanchuk A.; Kononova N.
2023Важливість аналітичного інструментарію та комунікацій в сучасному маркетингуУс М.І.
2023Інновації в товарній політиці: вплив на маркетингові стратегії та конкурентоспроможністьХолодний Г. О.; Холодна Ю. Є.
2023Інтегровані дизайн рішення в сучасному механізмі товарної інноваційної політикиХолодний Г. О.
2023Сучасні особливості та протиріччя інноваційного маркетингуХолодний Г. О.