Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 11 (час пошуку: 0.012 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2012Багатомірний статистичний аналіз в управлінні маркетинговою діяльністю машинобудівних підприємствРуденко Ю. В.; Руденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2012Аналіз підходів щодо визначення ефективності маркетингових витрат на промислових підприємствахРуденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2013Оптимізація маркетингового бюджету на промислових підприємствах з використанням АВС – аналізуРуденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2012Організаційні аспекти маркетингової діяльності на підприємствіРуденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2018Калькуляційні системи в управлінні витратами на маркетингРуденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2013Напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю на підприємствах машинобудівної галузіРуденко Ю. В.; Руденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2018Інтернет-маркетинг як складова витрат на маркетинг на промислових підприємствахРуденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2013Особливості застосування методів управління маркетинговими витратами на промислових підприємствахРуденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2013Підходи до визначення витрат на маркетингПритиченко Т. І.; Руденко Ю. В.; Руденко Ю. В.; Rudenko Y. V.; Prytychenko T. I.
2013Практика оцінювання ефективності маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах машинобудівної галузіРуденко Ю. В.; Руденко Ю. В.; Rudenko Y. V.